Thursday 31 October 2013

si dia yang busy



haloo...kali nih boleh tak CP post pasal jiwang sikit?? jiwang ker ?? boleh larrr...

baru-baru nih CP bergaduh dengan si dia....why ha ?? sebab CP geram, CP geram sangat....CP bukan geram sebab dia busy tapi CP geram dengan pemikiran negatif dia...

okay, situasi sekarang nih, dia yang busy......dia jarang mesej, dia jarang call, CP yang selama nih yang banyak call, mesej dia....jarang sangat reply, jarang sangat angkat....jadi CP fed up...

sekarang nih, CP tak call, tak mesej....CP nak tunggu dia mesej, call dlu......


lama-lama dia mesej CP, 

dia: awak....

CP: yep....

dia: rindu tak...?

CP: hm....

dia: tak rindu la tuh....

CP: selama nih saya call ngan mesej awak sebab apa awak rasa? saya call tak angkat, saya mesej tak reply, saya jugak yang tak rindu, suka hati la awak nak fikir apa...

dia: oke

CP: oke....

lama tak reply.......then....

dia: do u want me??

yes !!! exactly the same question bila dia mesej CP, kalau CP reply pun nih, mesti dia tak reply dah pastuh...malas layan! eergh !!


kenapa CP geram sangat ?? yela.....dah lah jarang mesej.....kalau mesej..soalan, memang takde soalan lain...

'watpe?'
'rindu tak?'
'do u want me?'

lepas tuh confirm....tak reply dah...

setiap kali mesej soalan yang sama....CP dah naik bosan! paling lain pun soalan dia....

'bila nak date?'

okei , bila mesej pasal date, panjang sikit la mesejnya.....tuh pun semata-mata nak tentukan tarikh ngan tempat.....

CP tak salahkan , CP tak kisah pun kalau dia busy, itu hidup dia...yang CP geram....CP yang kena....

'awak bukan rindu kat saya'
'awak bukan sayang kat saya'
'awak tak sayang saya'

CP punya la ye2 suka kat dia....call, mesej.....call berkali-kali walaupun tak angkat, tanpa sebarang mesej penjelasan kenapa tak angkat......tapi sentiasa fikir positif je pasal dia...dia busy nih...

tapi alih2 kalau dia mesej.....

'awak rindu saya tak?'

kalau CP cakap rindu...

'yeke rindu....??'

macam meragui jerrr.....

bukan sekali dua, dah banyak kali, lama-lama geram jugak la....sekali, hari tuh, CP terus terang la kat dia yang CP geram pasal nih....alih-alih...sampai sekarang nih laaaa.......CP mesej kat fon, mesej kat facebook....tak reply dah...

merajuk la tuh...puih! i dont care! malas nak pujuk...never!


0 komen budak kiut !: