Thursday, 31 October 2013

video macam comel je


adoi.....


hahahaha,  yang nih kelakar...baru-baru nih CP perasan komen-komen...status-status yang diupdate seolah-olah dilanda fenomena yang baru, jika sebelum ini fenomena komen bergambar..baru-baru nih pula muncul komen-komen seperti berikut..

macam comel je macam comel je
macam cantik je macam cantik je

dan telah diadaptasi dengan pelbagai versi....

contoh:

macam poyo je macam poyo je
macam bagus je macam bagus je

***

ayat ini seolah-olah diadaptasi dengan pelbagai perkataan lain bagi menggantikan perkataan 'comel' dan 'cantik' tu...

CP mula dapat tahu bahawa fenomena ini dicetuskan oleh sebuah video...tapi CP masih tak tahu video yang mane...belum pun reda lagi fenomena video couple 7 hari, dah muncul lagi video hangat yang terbaru..

video pertama yang CP tengok, versi BOBO...

CP ingatkan, itu lah video asal macam comel tuh, rupanya....versi BOBO tuh pun sekadar parody....



hahahaha , kelakar...serius kelakar...niat dia nak berlawak kan?? tapi nak buat macam mana, mungkin cara tuh tak kena ngan selera rakyat malaysia nih...


btw , baru tadi, CP terfikit nak search video nih kat youtube, pantas sahaja la tangan CP nih menaip...


'macam comel je'


dan taraaaa...i've found it....!!

video asal

pandangan CP pasal dia nih, em, dia nih memang comel, CP agak dia memang comel walaupun tanpa make up or lens tuh...CP takan maki dia atau kutuk dia...tapi CP harap, jadikan video dia nih sebagai teladan lah...sebab CP anggap video macam nih, hanya memalukan diri sendiri....

CP dah tengok pun video penjelasan si gadis manis nih, dia kata video tuh hanya untuk melawak, hm...tak salah melawak kalau bertempat, CP tengok video nih bukan lawak tapi hakikatnya boleh menimbulkan prasangka yang buruk terhadap diri si gadis nih....

ada sesetengah komen CP tengok agak kasar, bukan agak tapi memang kasar la...yang menuduh gadis yang bernama syasya nih murahan dan sebagainya...mungkin sebab mimik muka yang dia buat tuh agak atau mungkin sangat menggiurkan bagi para-para teruna, tak teruna (maksudnya suami oranglah, hehehe)

video penjelasan

kesian lak CP tengok, bayangkanlah kalau kita di tempat dia, make it positif, setiap manusia takan lari dari kesilapan, mungkin dia tak terfikir kesannya sebelum nih...

atau...

sebenarnya nih hanya video peribadi tapi disebarkan oleh orang tak bertanggungjawab...mana nak tahu kan..CP cuma nak ajak kita berfikiran positif....mungkin hari nih hari malang dia...suatu hari nanti kita tak tahu macam mana bentuknya hari malang kita...

btw, CP nak ulangkan kat sini, tolonglah, tolonglah berfikir dahulu sebelum melakukan sesuatu keyh :)



8 komen budak kiut !:

Zara Nurhaidah said...

Btol tu btol.. Mcm2 skang ni.

budi os 19 said...

Saya setuju sis..hendaknya berpikir sebelum bertindak
Nice..:)

puteri kasih said...

memang ramai yang update status kat FB berkaitan hal ni. Mula-mula sis pun terfikir fenomena apa ni.

Raudzah Z said...

Kesian Shasha..memang lawak perkataan tu diulang-ulang CP...

deqjamucuxx said...

Dy mmg comel tapi mimik muka ngan mulut dy yg xtahan tu.... hahaha

Cp I'm cominggggg

Chek Atien said...

ni ka fenomena macm cntik jer? seriously lost bila ada kwn2 sebut ayt 2 byk kali....

Pykaa Pdott said...

Ha tuh la psal heboh dah pasal video nie . Macm cntik je mcm comel je . Haha :p

aswadz said...

apa2 pun, tahniah kat dia sbb berjaya menjadi trending. hehehe...