Friday, 11 October 2013

kuiz oh kuiz

halooo... untuk pengetahuan semua, pagi tadi jam 11 pagi tadi (10.10.2013) CP menjalani kuiz untuk subjek INTEGRASI DAN PERPADUAN
CP start study lepas solat subuh, memandangkan kuiz tuh merupakan 20 soalan objektif, so CP just pandang ringan, study last minit...wah, bila la nak berubah nih..ambik ringan je....

disebabkan kuiz, CP bertolak ke kelas awal lah **tapi kalau hari biasa pun memang CP akan bertolak awal, taknak jadi macam semester sebelum-sebelum nih, suke sangat datang lewat**

sampai sahaja, CP memang tak sabar dah nak jawab kuiz, malangnya, bila kuiz dah bermula, kertas soalan pun dah ada dalam tangan, tiba-tiba fikiran CP macam kosong atau secara ringkasnya blur.....

what ?? what happen ??

akhirnya selepas beberapa ketika, CP bagai terjaga dari lena, aiyak !!! CP pun tak pasti kenapa dengan CP sebenarnya, bila tengok soalan, semua soalan CP rasa susah, hakikatnya tak susah.....

hm....ibarat jalan CP telah disempitkan, mungkin ke disebabkan oleh sikap CP yang sambil lewa ???

atau mungkin faktor-faktor lain ???

**faktor lain tuh CP tak perlu sebut la**

mungkin ke tak cukup persediaan ?? selalunya CP tak macam ni, lewat macam mana pun persediaan, CP steady je jawab soalan berbentuk objektif nih...

sebab apa yang CP baca jika melibatkan soalan objektif, jawapannya seolah-olah terbayang dalam kepala hotak CP nih walaupun membaca soalan sekali imbas....


tapi kali nih tak ... why ??

CP ingat lagi, sebelum nih, CP mampu jawab soalan objektif sejarah dan pengajian AM yang berjumlah 60 soalan dalam masa 15 minit sahaja....


dan langsung tidak menjejaskan markah, walaupun dalam keadaan study last minit....

mungkin nih petanda CP perlu lebih serius ....


nota kaki: update pagi before ke tempat kerja , peace :D

0 komen budak kiut !: