Tuesday, 2 April 2013

punca gelisah yang sebenar



haloo , sebenarnya CP tataw la nak cerita pasal apa pagi nih , patutnya CP nak post pasal video assignment yang CP pernah buat dan CP dah upload kat you tube tapi malangnya CP tak dapat nak masukkan dalam entry , mungkin lenght video terlalu panjang kowt 


entahlah , baru nak tunjuk kat kawan2 blogger , ehe , sedih lak rasa ...


malam tadi memang CP cakap CP macam dah recover 

(belum baca ? klik sini)

dari perasaan yang tah apa2 nih tapi pagi nih , perasaan gelisah dan sebak tuh masih ade , tak hilang , sebak tuh akan muncul bila CP bukak je mata dari tidur 


dahsyat betul penangan kali nih , fuh ~


tapi CP pagi nih cuba selami balek , rasa gelisah nih sebab apa sebenarnya , mungkin ker sebab terlalu dalam perasaan sayang CP tuh pada si dia , atau timbul atas rasa bersalah CP terhadap DIA ...


setelah CP selami , merenung , CP rasa apa yang CP rasa nih akibat dosa-dosa CP selama nih , hm ... dosa-dosa besar terutamanya , tak dapat dinafikan , jangan sewenang2nya melakukan dosa , sebab kerana dosa , hati kita sakit , gelisah , tak tenang 


ye , CP tak tenang ...


***

nak jadik bloglis CP ?? jom terjah entry ini :

http://dariilhamkehati.blogspot.com/2013/03/nak-carik-bloglis-baru-d.html

***


9 komen budak kiut !:

hainom OKje said...

eh... biar betul CP ni... Dosa besar?... tak pe Allah sentiasa menerima taubat hambanya.... moga CP beroleh ketenangan ye

puteri kasih said...

kita semua ada dosa tersendiri, yang penting kita insaf, belajar dari kesilapan dan jangan ulangi dosa itu

zaxx said...

melawat si manis merah jambu.. heheh... pekabo junior kta nie? hihihi

ala..nk tengok video tu..:)

cweet pinky said...

@hainom OKje CP cakap je , mana taw kowt , mesti ada ...

cweet pinky said...

@puteri kasih taw takpe , take note jangan ulangi :D

cweet pinky said...

@zaxx kaba baek , lame dah tak nampak senior kiter nih , hhehehe , bz yer ??hehehe

kinara kinatara said...

melawat cp di sini...inshaallah ketenangan milik setiap insan:)

puteri kasih said...

jangan lupa lak lepas take note tu :P hehe

aku HaniAsyira said...

ketenangan.. hmm, iya kena dekatkan diri padanya