Friday, 14 December 2012

ulat gonggok ??



hehehe , tetibe hari nih CP nak cerita pasal ulat gonggok , sapa taw ape tuh ulat gonggok ???


tataw ?? tgk sini :



geli tengkuk CP , sekarang la , dulu mase time sekolah , jenuh CP duk kompol la ulat gonggok nih , buat ulat nih sampai bergulung , pastuh , tingkatkan ulat nih tinggi2 , hahahaha , kelakar betul....


ewwww ... !! 


sekarang CP dah tak buat keje tuh , pergh ! pengotor betul CP nih dulu :P



apa yang CP nak cite bukanla pasal perangai CP time tecik2 dlu tapi pasal ade mitos pasal ulat gonggok nih ...



dlu kan CP suke sangat maen dengan ulat gonggok , satu hari tuh , kakak CP takutkan CP dengan satu mitos nih ...



"kalaw kamu terlangkah ulat gonggong , nanti malam , dye ikut kamu balek rumah"


woah !! seriau !! berapa ratus ekor dah CP langkah , hahahahaha !!!


malam tuh kebetulan ade sekor dok merayap kat rumah , apa lagi , mengekek la akak cakap ulat gonggok tuh ikut CP ...


adei , siap kate nanti ulat gonggok tuh masuk dalam badan la mase tidur , malam tuh , CP tak tidur , asyik teringatkan ulat gonggok , 


CP tak percaya tapi , errr , sampai sekarang CP elakkan terlangkah benda tuh , errr....


korang ?? korang pernah dengar tak ??




30 komen budak kiut !:

kongsi apa saja said...

hehehe.. mcm lawak... tapi tak pernah dengar.. orang dulu2 banyak pantang larang.. sebenarnya ada maksud... cuma kita yang bawah2 ni je tak paham kiasan amik serius.. boleh syirik juga.. hehe

deqjamucuxx said...

ni kalau bagi dekat kak deqja.. sumpah dia lari tak cukup tanah.. siap nangis2 lagi.. haha..

dya bunga said...

first time dgr mitos tu..ahahha

Anonymous said...

lol kelakarnya kakak CP ;p

cweet pinky said...

@kongsi apa saja hehehehe ~ macam je , tuh , betul lettew ... macam2 orang tua nih dulu tapi semuanya dengan niat maksud tersirat

Mar Haini Abdul Rahim said...

haha mar xpenah dgr pulak, tp kecik2 dulu suke jgk kacau c gonggok ni hehe..
#masa baca part CP tulis susun ulat tu, meremang bulu roma... geliiiii ! hahaha

cweet pinky said...

@deqjamucuxx kakak deqja kerr deqja yang nanes2 nih ?

TiranaAduka said...

salam cp
Bau tau ulat tu...suka ulat erk?

cweet pinky said...

@dya bunga kirenya CP dah temukan DYA dengn penemuan baru la nih :P

cweet pinky said...

@Mar Haini Abdul Rahim CP yang tulis pown rase geli , acano tuh :P

hainom OKje said...

Tak pernah tapi...ulat gonggok sekarang ni bukan cam tu CP warna hitam + kunung...geli OKje...

aku & Fantasi said...

ye ke?aF tak langkah pun still ada je ke rumah...So serupa je langkah dengan tak langkah..Hahaha..Btw, aF mmg suka usik kawan aF dengan ulat gonggok ni...dia takot sgt dgn ulat gonggok

Dikbi Kamaruddin said...

yup...pernah dengar org kata kalau langkah nanti mlm kita tido dia masuk dalam lubang telinga....

ELeEa said...

Tak pernah dgr...tapiiiiii...sy sgt geli hokeyyyyy...huhu

Sue PeLik said...

huhuhuhu gelinyaaaaaaaaa!! CP amenda laaa budak neh. huhuhuhu, jom g main babrbie dol jom hehhehehe

aku HaniAsyira said...

tau ulat gonggok masuk telinga je.. yg ni tak tahu

cweet pinky said...

@TiranaAduka mase kecik dlu la , tataw tah ape mimpi duk suka sangat nan ulat gonggok nih ...

cweet pinky said...

@hainom OKje owh CP taw yang tuh , tuh pown CP pernah tgk gk , tapi yang kuning+hitam tuh cantek sikit :P

cweet pinky said...

@aku CP pown dlu suke usik membe dengan ulat gonggok nih :P

cweet pinky said...

@Dikbi Kamaruddin bab masuk dalam badan tuh dari telinga la kowt , CP pown tak ngt sangat tapi memg menakutkan la bagi CP , haish ...

cweet pinky said...

@ELeEa sekarang dah dgr kan :P

cweet pinky said...

@Sue PeLik hehehehe , tak cukup pelik la kalaw maen ngn barbie doll :P

cweet pinky said...

@aku HaniAsyira betul la tuh , ulat gonggok masuk telinga , CP tak ngt sangat , tuh yang tulis dye masuk dalam badan je :P

hainom OKje said...

hei....geli adalah....he..he..

Crack said...

Hahahaha....cemana orang kuat silat takut kat ulat goggok. Kat tempat saya orang panggey dia lipan bulan..errr...geli kot

Misz Fazie said...

sangat geli bila ternampak ulat gonggok ni.. eee :D

aswadz said...

x pernah dgr pun...

hnahdy said...

xpernah degar plak pasal tu? skrang masih main lg ek ulat tu..hehehe

Cekodok Manis said...

kawan wa selalu usik , hahah tapi buat dunno je .. dalam aty ad jugak debaran sikit, kihkih

Shiyda Aqma said...

hahaha ! tak pernah dgr lagi mitos ni :P