Tuesday, 12 November 2013

berkampung di UPSI

haloooo, selamat bercuti kepada pelajar-pelajar ijazah untuk cuti pertengahan semester atau secara ringkasnya cuti MIDSEM...(cuti bermula dari 1/6/13 sampai 10/6/13)

walaupun kampung CP tak sampai sejengkal , CP tetap tak balik kampung sebab terlalu banyak assignment nak kena hadap apatah lagik CP kena turun latihan di Temerloh untuk latihan intensif lak....


disebabkan latihan tuh la...CP kena siapkan assignment sebanyak yang mungkin....sebab lepas tuh nak kena bagi 100% komitmen untuk latihan....

walaupun beria berkampung kat UPSI....assignment yang siap tak sampai 50% pun sedangkan ada terbaca post kat FB ade yang dah siap sampai 95%...

hm...

apa yang CP nak cerita kat post nih pun tak tahu la...actually nih post tertangguh.. sepatutnya CP post pada 1 November 2013 hari tuh..tapi kononnya nak fokus kat assignment...sampai entry pun tak tertaip sampai habis...

hehehehe...so nak mengelakkan daripada blog nih bersawang, CP cuba jugak update walaupun idea kekeringan nih...papepun adios...

kata-kata hikmat CP:

"jika ada dua perkara penting, pentingkan yang lebih penting"



3 komen budak kiut !:

eintan nurfuzie said...

bz kan.. ssama la ngn cik en.. bz sampai blog berhabuk2

puteri kasih said...

tarikh cuti tu salah ke CP? 1/6?

Jay Ar said...

Cuti 1/6 sampai 10/6...dah 5 bulan berlalu cuti tu..???

Apapun, kpd yg bercuti, selamat bercuti. Nikmatilah hari2 indah percutian...