Tuesday, 16 April 2013

#1 Blog Review: Mat Jo Je


seperti yang CP janjikan , lepas je cuti midsem nih , CP nak buat blog review bloglist CP , sebagai penghargaan sebenarnya , lepas di review , CP akan buang dari Bloglist CP , ehe..

kejam tak ? kejam tak ?

CP bukan kejam tapi CP bakal senaraikan bloglist yang baru ... nak jadik bloglist baru CP ?? terjah entry ni...
***



nak jadik bloglis CP ?? jom terjah entry ini :

http://dariilhamkehati.blogspot.com/2013/03/nak-carik-bloglis-baru-d.html

***

hamboi , terlebih panjang lak intro , okei , tanpa membuang masa , CP perkenalkan blogger pertama yang di review iaitu :



Mat Jo Je

(nak melawat si empunya blog , sila klik)

CP nak printscreen header tapi takde la pulak ...

kalaw nak diikutkan cerita , CP dah lama tak nampak mat jo nih , kemana agaknya beliau menghilang , kalaw sebelum nih , mat jo antara blogger yang aktif taw dan SANGAT peramah...

blog simple , isi entry menarik , bagi CP la , tataw la kalaw bagi u all macam mana kan ?? loading blog beliau laju woooo.....

CP baru melawat tadi , kat blog beliau ade tulis 'dalam pembinaan' , apa maksudnya yer ?? 




6 komen budak kiut !:

hainom OKje said...

Mat Jo Je? Nama dia sapa agaknya yek CP mesti Johari hehe..

Che Rosliza Che Mat said...

nak terjah hihihi

cweet pinky said...

hahahaha , CP rasa camtu jugak kowt , kalaw tak pown , jozan :P tett !!

cweet pinky said...

terjah jangan tak terjah , ehe , cik ros taknak letak link tuk senarai bloglis baru ??

puteri kasih said...

ha ah kan...manalah mat jo ni hilang. Dulu dia rajin komen blog sis.

cweet pinky said...

haaa... taw takpe , bes mat jo nih sebab gile2 tapi dah lama tak nampak kan , dlu dye pown salu ada kat blog CP ...