Sunday, 31 March 2013

wah , berjimba nampak



faham maksud berjimba ? sebenarnya CP pown tak tahu maksud sebenar berjimba tuh tapi kalaw ikutkan apa yang CP tahu , berjimba tuh kiranya macam berseronok sakan la

tadi , baru tadi , saja CP stalk FB Mr. Papa , dye tulis


"sejuk"- at Genting Highland


wah , seronok nampak , tak bagitaw pown nak gi sana , CP pown mencelah la , maksudnya CP komen kat status tuh 

CP : ade ape kat genting ?

PAPA : ade roller coaster


pergh ! memang saket hati , dah la hati nih memg tgh saket , mula la dalam kepala otak CP nih pikir bukan2 , bukan kater minggu nih bz keje ker ??

macam mana bole pergi bercuti lak ?

huh !

CP tak puas hati , anta PM *private mesej*

CP : wah , gi genting tak ajak pown

(no reply)


***

Geram !



5 komen budak kiut !:

Azie Namico said...

hahaha...kenapa "papa" awk tu tak replay ! geram eh ! sabar2...

cweet pinky said...

azie : memg geram , heran nape tak reply , hm ...

Saifulizan Shaari said...

jgn laaa mrh2...mungkin dia nak tenangkan diri kot......

cweet pinky said...

saifulizan : hm , serabut la sekarang nih , suker buat benda senyap camtuh jer

hainom OKje said...

Tgh dating tu...takkan reply kot Cp ni...kacau daunlah! Haha