Thursday, 28 March 2013

awak masih tak faham...



hm ... awak masih tak faham kenapa saya jadik macam nih , mungkin awak tak pernah nak selami pun , saya jadik macam nih sebab sayangkan awak la bengap ...


apa yang patut saya lakukan ??

semalam saya ambil keputusan nak berhenti mesej awak , hati saya tertanya , kisah ker awak ?? hm ...


awak ade dia , kan ?? langsung tak terkesan kat awak pun , kesan hanya kat saya

saya tertanya lagi , mana perasaan awak yang dulu , perasaan yang saya dapat rasakan dulu ? 


saya letakkan awak kat tempat yang sangat bermakna dalam hati saya , sebab tuh saya jadik macam ni , huhuhu~


beratnya nak cakap semua nih , saya malu , malu sebab ... dengan apa yang terjadi , apa yang ..... semua yang berlaku .... penuh dengan rasa sayang saya pada awak , bukan sebab saja2 atau macam yang awak sangka , tapi tidak pada awak 


kehadiran saya nih awak tak anggap penting macam saya anggap awak , saat saya bersama awak , hm... saya rasa saya tak rela suatu hari nanti awak dalam pelukan wanita lain awak 


saya tak rela .....


betul tak rela ... 


saya nak awak betul2 jaga saya ... macam yang awak cakap 





12 komen budak kiut !:

Sue PeLik said...

tu laaa kann kalau bab aty neh memang susah. huhuhuhu. tak per2 yg bengap boleh dipndaikn... huhuhu

hainom OKje said...

nape ni CP? macam frust je?

sa mic said...

sabar sayang sabar, allah maha mengetahui ^____^

Azwar Syuhada said...

Cp frust dengan sape?? :)

puteri kasih said...

apa dah jadi ni CP? siapa yang buat CP ni? meh puteri cepuk dia...hehe

boni kacak said...

sabar ye awak.. banyakkan berdoa pada Dia. mohon Dia permudahkan segala-galanya pada awak.. perancanganNya adalah yang terbaik buat kita.. :) banyakkan bersabar tau

P#eoniX said...

dah cakap dah memang jiwang pon...hakhakhak!!!kadang-kadang perlu gak....untuk menghiburkan hati sendiri...aku pasti ko boleh hadapi!!!heheheh!!!try to smile not for anyone,but for yourself...peace no war!!!!

cweet pinky said...

@Sue PeLik hehehehe ~ taw takpe , penen la , masalah hati macam soalan yang takde jawapan lak , hehehe

cweet pinky said...

@hainom OKje frust la jugak :P hehehe

cweet pinky said...

@sa mic betul tuh SM , hehe , CP pasti semuanya akan baek ...

cweet pinky said...

@Azwar Syuhada dengan lelaki , hehehe

cweet pinky said...

@puteri kasih hehehe , meyh CP nak bisik , hehehe ~