Wednesday, 26 September 2012

GAGAL sekali dan GAGAL selamanya

 
ape yang CP nak hupdate nih ade kaitan dengan kuliah CP pukul8 tadi , benda nih bukan isu besar tapi CP anggap isu nih sangat memberi kesan dalam jiwa CP nih 
pagi tadi dalam kuliah PENGURUSAN PEMBELAJARAN ,  lecturer yang budiman mintak kitorang jawab soalan beliau ...
soalannya seperti berikut :

APAKAH faktor-faktor yang mempengaruhi pengurusan diri ??


dengan secara bijak dan tersangat genius , jari runcing CP mengeLISTkan faktor-faktornya seperti berikut :

-masyarakat
-keluarga
-agama
-guru
-rakan sebaya
-pengalaman
-budaya kerja
-organisasi
-and so on....



banyak yang CP listkan sebenarnya tapi tak payah la nak tulis sume kan ?
then sekali lagi dengan menggunakan tahap pemikiran yang ohsem nih , CP memilih organisasi untuk diterangkan dengan lebih lanjut 
lect tuh suruh kitorang tulis kat papan putih kat depan faktor-faktor tuh sebagai ayat ..
CP pown tulis :

setiap pengurusan melibatkan organisasi , misalnya , organisasi di sekolah mempengaruhi seseorang guru dalam mendidik anak didiknya.



respon lecturer :

??????????

bagai dilanda garuda jiwa CP nih !!!!
 
what ???!!
 
 
 


dye tak paham ???
 
adakah keterangan CP tuh sangat nonsence ???
 
perasaan down mula menular tetapi naseb baek dengan masa yang singkat jiwa CP yang rapuh tuh terbina semula ...

rilex CP ... once u fail do not mean u are forever failure right ??? 

 
takpe2 di masa akan datang CP akan tebus kegagalan nih !!!
ganbatte !!
 
 
 

13 komen budak kiut !:

Mat Jo said...

nasib bek "????"
kalau "zzzz",
cam mane plak,
ahaks, gurau je

Everything's Everythings said...

Wahhh susah juga eh soalan lecturer kau tu ;P

Yup, yg penting jgn give up! ^^

Sue PeLik said...

huhuhu tak per. nanti cuba lagi yerr huhu sapa ajar 2p???

Saifulizan Shaari said...

saya pun terpikir sejenak apa maknanyer tue,...huhuhuhuhu

Aien Alien said...

lecturer buat2 ??? je kot. padahal dia setuju. positif CP. :)

cweet pinky said...

@Mat Jo : ahak , taw takpe MAT JO ! HEHEHE !

cweet pinky said...

@Everything's Everythings :hak3 !! nth , nak kate susa , senang je , pasal macam mana kite urus diri je , ape yang mempengaruhi pngurusan kiter

cweet pinky said...

@Sue PeLik : En abdul latif kot tak salah namanya ...

cweet pinky said...

@Saifulizan Shaari : hehehe , tak paham jgk ??? hehehe ,takpe3 ...

cweet pinky said...

@Aien Alien : ye3 , CP tgh positif nih , hehehe !

nur azian said...

cp : akak rase mcm ade betulnya gak jawapan cp tuh..ala tp nak wat cane,mgkin bg lecturer awk tuh,jwpn awk kurg tepat..diorg kan lebih berpengalaman,mesti tau ape yg terbaik kan..ok la tu cp tau kesalahan cp kat mne,kalo tak mesti akan ulang benda yg sme...mne la tau kuar exam ke kan..

btw practice make perfect !!

da balas komen cp td :)
thanks lawat entry akak ea..

hazwan hairy said...

hahaha no komen blh x...

sal ya said...

???? hahahaha...