Thursday, 20 September 2012

blog REVIEW : NUR ATIRAH :D

 
korang ingat lagi tak entry nih FOLLOWER 300 ...
 
dalam entry tuh , CP bagitaw yang pemilik blog nih tak dapat dijejaki kan , tapi blogger nih dah respon kat entry tuh dalam masa yang sangat pantas !!
 
lega dan teruja ^.^
 

ini merupakan respon beliau ....



so , dengan ini CP nak buat review larh kan , dijemput yang baca entry nih , lawat la blog dye :D

dibawah merupakan header si gadis comel nih , klik header untuk ke blog !



hohoho , cweet green nih , hehehe ~

jemput singgah !!!


psst3 : nak promote dtg dr blog CP pown bole jgk , hehehehe ! nak rase jdk pemes kejap , hehehe ~


18 komen budak kiut !:

Everything's Everythings said...

Oh nasib baik dia dtg balik blog ni, kalau dpt followers hantu yg tak dtg2 balik tu lgi la susah nk review xD
Grats utk dia.. nnti aku terjah

Mat Jo said...

lepas nie follower ke 306 pula kan, ahaks, gurau je

hazwan hairy said...

udah terjah..ngee

Misz Mieza said...

Terjah! ^^,

Nur Atirah said...

alololo , so sweetttt . thanks CP . terharu sekejap . hehe . saya peminat hijau . hehe .

NUR AIN AZMAN said...

Follow you :)

Crew Fathi said...

^_^ Salam kenal dari wa.. ^_^

blog usang said...

tahniah....

cweet pinky said...

@Everything's Everythings : hehehe , taw takpe , cepat g terjah !!hehehe XD

cweet pinky said...

@Mat Jo : wah .... ape salahnye kan ? ^.^

cweet pinky said...

@hazwan hairy : tq3~~~

cweet pinky said...

@Misz Mieza : tq3 , mis mieza XD

cweet pinky said...

@Nur Atirah : hehehe , CP pown tp luv pink more larr , hehehe ~

cweet pinky said...

@NUR AIN AZMAN : tq :D

cweet pinky said...

@Crew Fathi : salam kenal jgk ^.^

cweet pinky said...

@blog usang : tq :D

deqjamucuxx said...

blog titew taak nak review keee CP .
*gaya manja menggodaa ~ hahaa :D

cweet pinky said...

@deqjamucuxx : wohooo, manjanya ... XD

kena rajen la dtg sini , hehehe !