Thursday, 20 September 2012

sabun baju yang ohsem !!! XD

 
oh my !
 
macam takde benda laen CP nak hupdate kan ??
 
sabun baju ???
 
CP nak iklankan pasal sabun baju yang CP baru try , memang ohsem !!!
 

nih dye !!!!



ape yang ohsem sangat tuh ???

sabun baju nih wangi , korang tak payah pakai softener dah , jimat kan ???

k3 , CP nak berhenti sini , dah azan pown nih , malam nih ade kelas lagik , huhuhu !


yang benar taip laju3 oleh
Cweet pinky !!!


10 komen budak kiut !:

Everything's Everythings said...

Fabs.. lupakan yg lain!

blog usang said...

boleh try la ni..:)

Saifulizan Shaari said...

tu jer ke istimewanyer?

nie email org: saifulizan84@yahoo.com.

ada segmen bgtau ehhh

Cik Anis said...

^^

Mat Jo said...

Mat Jo guna sabun ketul je, ahaks

Sue PeLik said...

huhuhuhu promote sabun nampak. hihihihi

cweet pinky said...

@Everything's Everythings : tuh iklan DAIA larr , hehehehe !

cweet pinky said...

@blog usang : try larr , memang ohsem :D

cweet pinky said...

@Saifulizan Shaari : tak sempat nak tulis banyak larr , hehehe, tuh yang CP nak buat kesinambungan entry nih nanti , hehehehe ~

cweet pinky said...

@Cik Anis : XD