Monday, 1 April 2013

jumpa lagi?!



nampaknya perasaan CP masih lagik dalam situasi frustrating , argh !!! 

kenapa susah sangat nak lupakan kaw ha ?? serius , asal aku nak suka kat orang yang sedang dilamun perasaan cinta kemaruk kat orang lain ??

tolong la , kaw boleh pergi , jangan la menyusahkan aku lagi , cukupla...


boleh lak kaw ajak aku jumpa lagik , hello , jumpa kaw hari tuh pown aku dah separuh giler dah rase , air mata aku yang tak berbaloi menangis sebab lelaki macam kaw nih , sampai sekarang nih tak segan silu nak mengalir bila2 masa 

kalaw aku jumpa lagik kaw kali nih , mungkin , berkemungkinan aku boleh terus giler , kaw tak kesian ker langsung kat aku ???


langsung tak ker ???


kaw taw aku suker kaw kan , jadik takkan tak faham perasaan aku kalaw kaw dah layan aku macam tuh ??

mungkin kaw rase suker bile kenal ngan aku tapi aku lak rase menyesal jumpa lelaki macam kaw , menyesal suke kat kaw , menyesal segala2nya , menyesal aku pernah anggap kaw sebagai penyelamat aku , pelindung aku selama nih ...


aku ingat lagik ayat kaw :

CP : wah , nape tak amek kos Binaan Bangunan(BB) je dulu ??

MB : kalaw amek BB tak jumpa la dengan budak KM (kejuruteraan mekanikal)

(CP la tuh sebab CP budak KM mase menengah atas)



hmp ! bertuah ker kiter kenal ?? tak langsung !

kaw memag tak paksa pown aku jumpa kaw baek kali nih mahupun yang baru kaw ajak nih , aku pown tak pernah terus terang apa yang aku fikir , sebab aku rase tak berbaloi pown nak bagitaw kan , siapalah aku nak bagitaw kaw semua nih ???


aku bukan siapa2 pown bagi kaw , orang yang bakal memerhatikan kebahagian kaw dengan orang lain , orang yang selama nih cuba bahagiakan kaw dalam semua benda , orang yang selama nih nak pastikan kaw hepi even orang tuh sendiri yang merana , hancur , bersepai sebab kaw ....

***

kaw kena faham , mungkin ramai yang macam aku , naseb macam aku tapi aku tak sama macam mereka , aku ... aku bukan macam mereka ..........


***

nak jadik bloglis CP ?? jom terjah entry ini :

http://dariilhamkehati.blogspot.com/2013/03/nak-carik-bloglis-baru-d.html









5 komen budak kiut !:

puteri kasih said...

jangan terlalu korbankan hati untuk orang lain...kuat CP kuat :)

P#eoniX said...

cukup!!!!cukup!!!sudah!!!cukup sampai disini saja....lalalal...lupe lirik plak...chillex lar...esok maseh hade!!!

cweet pinky said...

@puteri kasih taw takpe , insyallah tak , cukupla saket yang dulu , tak bes pown saket sengsorang nih , ehe ..

cweet pinky said...

@P hehehehe , yeah , esok maseh ade :D

hainom OKje said...

haha...ni adik beradik gilos bayang ni cp haha...tapi biasalah remaja emang le gitu paham...paham... hehe