Sunday, 25 November 2012

UAI dan bodoh ?

 

hai , nih entry kedua CP hupdate memandgkan pagi tadi CP just hupdate pasal GA :)

hupdate kali nih CP nak tunjuk gambar yang CP printscreen dari wall fb CP sendiri, dye mengatakan UAI bodoh berikutan doa pas yang dikatakan mendoakan kemusnahan umno

sebab ...

UAI tak halang atau tak menegur pembacaan doa tuh

kenapa nak kaitkan UAI ? apa kena mengena UAI masa pembacaan doa tuh ?

tuh la persoalan CP sekarang nih , CP just terkejut memandangkan UAI tuh idola CP 
 
 

CP tertanya jugak dengan komen response yang CP dah kotakkan merah tuh , apa maksud dye ??


okeyh , ape pendapat korang ?




 

26 komen budak kiut !:

krole said...

serius tak tahu sal ni...nape ckp camtu..inilah tnda2 dunia nak kiamat...golongan ulama/bijak pandai dalam agama tidak dihormati lagi~adus2

Hazirah Muslim said...

bukankah doa itu hanya semata-mata supaya pas menang mengundi nanti ? mereka ni pekak ke ,...?

Kad Kahwin said...

apa kaitan dgn UAI? main nak cakap bodoh jer..........kurang diajar tu.

deqjamucuxx said...

*no comment*

tapi suka UAI , dia awesome !

~ cik matahari ~ said...

hemm manusia suke bertindak melulu huhu..
diorg ulama pewaris Nabi, sedih bile tgk pkr mcmni .. dr zaharuddin ade share :

Mendoakan kemudaratan, balasan buruk & kemusnahan terhadap sesuatu organisasi malah individu yang dirasakan menzalimi adalah HARUS namun lebih baik dengan tambahan adab doa seperti mengikat balasan dan bala itu dengan "JIKA MEREKA BENAR-BENAR ZALIM". Ini adalah penting kerana penilaian manusia adalah lemah dan mudah tersasar, yang adil mungkin dikatakan zalim & sebaliknya, maka sebaiknya diSERAHKAN kepada Allah yang Maha Mengetahui melalui "JIKA" tadi. Itu merupakan tanda rendah diri kita dan sedarnya kita, penilaian kemanusian kita mungkin tersasar dek kerana emosi. Selain itu, mendoakan keinsafan dan hidayah itu pastinya lebih baik berbanding musibah walaupun benar-benar zalim, namun ini sememangnya sukar.

Moga kita semua dibukakan hati ♥

chot ok..! said...

astarfirullah..tak tahu nk kata apa bnda mcm ni..huhu

Jom singgh kalau sudi:
http://chot91.blogspot.com/2012/11/date-our-first-meet.html

NaSriZ FaRdiSza said...

sj nk kontroversi jer bdk tue...mencari publisiti murahan jer...

NaSriZ FaRdiSza said...

dr GA yg sama...follow cni...

jom bw blog sy..

http://nasrizfardisza.blogspot.com/2012/11/1st-mega-giveaway-by-girl-on-slope.html

puteri kasih said...

tu yang kadang-kadang malas layan FB ni...macam-macam status yang keluar kat wall

Mr. Apih said...

gulp! haiqal? terasa aku..kuikui..ini lah zaman sekarang..bukannya nk belajar tinggi2 bior ilmu agama penuh didada & baru blh nk kondem org dgn hujah yg tinggi tapi sebaliknya org yg mengajarkan ilmu agama dihina & dicerca sebegini rupa. moga dy cpt2 sedar & bertaubat sblum bala menimpanya..kpada noriza tuh..mungkin dy nk kata org ats yg komen tuh sesat..sedar lah kak!

CikMunBlogger said...

huh ! tak paham kenapa dia cakap camtu. motif ? ? ?

KorN said...

herm.. ade la yg x kena dgn budak tu.. ape ke masalahnya.. hurmmm

Jos Revalution said...

hhhmmm..confius juga... ;)

etuza said...

terjah pepagi sini ya, apa apa ni ya dek...bincang bagus2 ya...

NaSriZ FaRdiSza said...

adoyai diorg nie....isu politik nk babitkn org lain plak.... :P

AshaShahira Smiley said...

akak caya ker ngn benda tue,.. ish ! agama pown nk dipolitikkan.. mcm-ii org skrg.

Kesuma Angsana said...

pandangan dan pendapat orang berbeza2kan doakan yg baik2 aje

aswadz said...

aku rasa apa yg dimaksudkan dlm kotak respon warna merah tu, kalo nak marah, marah dlm hati sudah ler. nak tegur, x bole tegur elok2 ke. kalo tegur dlm keadaan mrh, takut teguran tu x sampai.

Shiyda Aqma said...

a'ah la cp , apa kena mengena pulak dgn uai ? hishh , ape la diorg ni ..

Aseraf Hilman said...

rasanye uai xde kena mengena pasal tu.. tetiba naik nma uai pulk.. adessss ! ~~

Mat Jo said...

bes ap UAI bagi ceramah, xngatuk kot

cweet pinky said...

@Mat Jo taw takpe ...

AQ Eyfa said...

mcm2 kan..apa2 pun UIA nyer cermah besttt per..hehehe

~ChEk At!eN~ said...

carik publisiti semata2 nk femes kot... huhuhu.. ape la bdk 2...

aku HaniAsyira said...

doakan yang terbaik saje.. takut nk komen bukan2

cweet pinky said...

@AQ Eyfa taw takpe sis eyfa , jangan layan sangat kan ?

@~ChEk At!eN~ budak2 sekarang nih tataw la knapa , nak cakap tanpa selidik , ikut nafsu tak suke je

@aku HaniAsyira taw takpe , amin ~