Friday, 23 November 2012

lagik KENDURI kahwin member



CP nak cerita pasal kenduri kahwin membe CP pada tarikh 17 . 11 . 12
*membe kawen lagik !*


banyak dugaan mase nak pergi kenduri nih , CP kalaw bab membe kwen memang kelam kabut nak pergi , yela , nak rasa jugak tempias2 nya .. kiki !!


mana lah taw tersilap tempias , CP lak naik pelamin ... hehehe !!

tadi CP ade cakap pasal dugaan kan , dugaan yang memang terbaek habaq kau !
pagi nak pergi kenduri tuh , CP dah berada di FELDA TROLAK UTARA , SUNGKAI
 
*di rumah tercenta , bukan kat upsi*


entah macam mana , membe yang sama2 duk trolak *sama2 blaja kt upsi , diorang tak balek* nak pergi jugak , jadik CP pown menawarkan diri untuk jemput dorang kat upsi nun , nak bawak sekali gi kenduri , kenduri tuh kat FELDA GUNUNG BESOUT , SUNGKAI 


felda nih kire berjiran la , hehehe~


disebabkan masa CP nak amek diorang nih masa dah suntuk , CP drive 120 , 140 , 160 km/h , macam kat litar sepang dah CP rase ... nak cepat punye pasal , alih3 , tah kat mane , keta tuh terhentak , tapi CP wat tataw je la , hahaha ~


selesai amek membe , CP nak bawak diorang balek rumah CP dulu , alih2 , tak sampai lagik rumah *kire sampai kat persimpangan kampung CP la* 


kereta berhenti tengah jalan ! haish !! alamak !! tekan2 minyak , tak jalan *keta auto* 


kereta tuh terbenti kat tengah jalan lak tuh , haiya !! hehehe , tak pasal 2 orang minah yang CP jemput tuh , kena tolak keta ke tepi jalan , wakaka !! CP duk dalam keta nak kawal stereng , hahaha !!


ayu2 pakai baju kurung kena tolak keta , terbaek !! kenangan betul ,...
lepas tolak keta ke tepi jalan terus tepon mak , seriusly , cuak gile , takut sangat tak sempat gi kenduri kan ??


naseb la , ade keta lagik sebuah *keta membe adek CP yang tumpang tidur kat rumah*
budak tuh datang , bawak kitorang gi kenduri :P 


kereta yang rosak tuh , dihantar ke bengkel , kitorang sampai kat kenduri tuh , membe CP dah siap bersanding , tengah makan2 , sob3 !! tak sempat tgk dorang sanding :(


huwargh !!!!!



kat bawah nih gamba2 kitorang ... *teka la CP yang mana :P* 
 
si suami malu nak cnap sekali , keh3 !! pengantin tuh kembar kepada yang bertudung coklat tuh 


witwit , bakal pengantin 


minah tudung pepel dengan tudung kuning coklat tuh la yang CP dok jemput kat upsi


nih plak gamba adek CP *tudung itam* and kawan dye *si empunya kereta*



tuh je ,sedikit sebanyak *bkn sikit banyak berjela2 adala ...*

harap korang baca sampai bawah nih , selamat membaca taw , hadios !!!




 

32 komen budak kiut !:

Sa Michaisi said...

CP bila nak kahwin? ekeke

c!kon!ech!c said...

huh sedeyh!!!!!ak x der dalam gambo!

hnahdy said...

bila la nak pakai baju pengantin.hehe

Si Matatajam said...

Amik berkat ye CP.. Hi hi.. Alhamdulillah sampai gak tu...CP bila plak yek?

cweet pinky said...

@Sa Michaisi lepas SM kawen :P

@c!kon!ech!c dah ko jauh sangat :P hik3 !!

@hnahdy boleh je bile2 mase tp pakai je la :P

@Si Matatajam hahaha , bile sampai jodoh CP :P

Nur Amalina Maisarah said...

hohoh..kesian CP tp nasib sempat jugak la tgk pngantin..hehe

PORUMAN said...

ape mslh kereta tu? mslh bateri ke?

Ayie Abas said...

comeyyy CP nih...ayie pun org perak tau :)

leakedknowledge said...

oh senang jer nak cam..yg pkai bju warna hijau katak tu..member dh kawen, ko pulak bila nk mendirikan masjid ni? jgn jual mahal sgt ok nnt jd adartu tak pasal2 :P

dEdEQ dE wIshEs said...

CP YG PAKAI IJAU TU KAN KAN .. HEHE .. CP BILE LAK NAK NIKAH NI ? ASYIK G KENDURI ORG JE .. HOHO

NaSriZ FaRdiSza said...

sape awek bj hijau tu....menderhaka dgn warna pink yer...huhuhuhu....

miszfazierra said...

haha terbaik lah pakai bju kurung kene tolak kete. kesian mereka. haha :D
yg penting bila agaknya cp nak ke jinjang pelamin? nanti jangan lupe jemput. haha :D

Azee Hana said...

nasib baik dapat g jugak..tahniah wat member y dah kawin..selamat pgntin baru...tggu cp lak bile..hee

Saifulizan Shaari said...

ehh..keta tu masalah apa?kes terhentak bawak laju tu ker?

blog usang said...

salam...CP,

di sat cuti sekolah ni memang ramai akan ambil kesempatn untuk aik pelamin...CP bila lagi.?:)

~ChEk At!eN~ said...

yang baju ijau tu.... phewwittt.. bakal pengantin.. bila tarikhnyer???
:p

Shiyda Aqma said...

cp yg tudung ijau2 tu kan :) hehe comelnyerr ! ^^ kawen jgn lupa jemput ! haha

amy syahiera said...

CP bila pulakk ? nak jugakk makan nasi minyak sys . hehe . CP yg pakai tudung hijau kan ?

cweet pinky said...

@Nur Amalina Maisarah taw takpe , tuh la pasal naseb baek dapat g gk :)

@PORUMAN bukan minyak gearbox bocor , cmtuh la ..

@Ayie Abas adeh , dipuji begini , owh , orang perak belah mane ??

@leakedknowledge hijau katak , pucuk pisang wokeyh , hehehe , bkn CP yang jual mahal , lelaki yang jual mahal , acano tuh ? :P

@dEdEQ dE wIshEs itu je termampu memndgkan takde calon g .. :P

@NaSriZ FaRdiSza tuh la , CP selain pink , hijau pown CP minat sangat ...

@miszfazierra klaw smapi jodoh , adee lerr , hehehe !

@Saifulizan Shaari aah , mekanik cakap sebab ade terhentak , tuh yang sampai bahagian minyak gearbox bocor :P

kaishin said...

amboi bakal pengantin posing sakan..hehe

puteri kasih said...

keta tu majok ngan CP dah tu..hehe

Fariz Reza said...

dah duduk kat pelamin tuh...tak lama lagi jadi raja sehari la tuh hehehe

Suara Hati said...

CP bila nak kawinn ?? ehe

Wen said...

haha kena tolak keta ke? hehe.... sian korang. sabar je la hehe

Aleeya Atinza Saaid said...

comelnya CP di pelaminan heheheh bila la agaknye tew eh..ehem ehem

-meeSUPERGIRL- said...

cp pulak bile?

Crack said...

^_^ bila nak tengok gambar CP kawen plak ni....tunggu ni...haha.

aiNa yaZiD said...

kesiannya da ayu2 kena tolak kete.. heheh.

skrg mmg musim kenduri kn CP~!. ehem, owner blog bila pulak nk naik pelamin.. mohon jgn lupa jemput aiNa..=)=)

cweet pinky said...

@kaishin hak3 ! amek feel :P

@puteri kasih CP rase ye kowt , sebab bawak dye kasar2 , hehehe !!

@Fariz Reza amin , semoga CP kawen dengan care yang baek :P

@Suara Hati bile ?? bile sampai jodoh , hak3 !!

@Wen hahaha , sian kat dorang kan :P

@Aleeya Atinza Saaid huh , susa nak jawab soklan nih :P

@-meeSUPERGIRL- hahaha , sume tanya bile nih , terketar CP nak jawab , hahaha ! esok pown bole :P

@Crack hehhehe , sabar2 , lambat lagik :P

@aiNa yaZiD kalaw CP jadik blogger nih lame , insyallah CP jemput kawan2 blogger CP eyh :P

Mat Jo said...

xsabar nie nak makan nasi minyak nie, ahaks

aku HaniAsyira said...

erkkk.. kalau sy mang cuak sesangat lah CP.. CP bila nak jumpa ni?? heee~~

cweet pinky said...

@Mat Jo CP tunggu mat jo :P

@aku HaniAsyira insyallah , kite kan dekat , hehehe ~ t planning sebab skg takleyh ngah bizi kan :P