Monday, 12 November 2012

kalau menulis jangan ikut sedap je



kan CP pernah hupdate pasal isu maki kan, nak baca ??


*klik sini*


 kat sini CP nak buat kesinambungan sikit :D


"Semua penulis akan mati, hanya karyanya yang akan terus abadi. Maka tulislah sesuatu yang dapat membahagiakan dirimu di akhirat nanti." - Ali bin Abi Talib



clear ?? sekali owang baca tulisan kita yang berbentuk fitnah , cacian , sekali orang baca , satu dosa kite dapat 


bayangkan la , reader kat internet nih , bukan sorang dua , 1K pown mgkin *agaknyala* sama macam kite tayang pitcha seksi2 , kapel2 , peluk2 , hehehe ~


okeila , tuh jep :D
jumpa lagi di lain entry :D

20 komen budak kiut !:

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Betul sokong awk :) Saya harap entry saya tiada yg mencaci maki :) Semua yg buruk dtg dari diri sndiri , yang baik semua datang dari Allah S.W.T :')

dEdEQ dE wIshEs said...

BETOL3

Encik H said...

wohoo..ayat ni saya guna buat cover timeline facebook..:D

ANNA MARIANA said...

nice sharing dear.. =)

aiNa yaZiD said...

setuju sgt2~! biar lah apa yg kita tulis, sesuatu yg berfaedah n yg blh memberi manfaat kpd org lain.

tulis berbntuk fitnah, cacian, hinaan.. tak pasal2 dpt dosa kering.. ^^

CikMunBlogger said...

huh ! betuuultu . cakap jangan ikut sedap lidah je kan . :)

tulis yg baik , dapat yang baik dan sebaliknya . insyaAllah .

Nong Andy said...

baik..... saya dengar nasihat awak.. :D

Nong Andy said...

baik..... saya dengar nasihat awak.. :D

NIA SI DRUMSTICK said...

tau xpe..itu d kira lpas mati pn dosa still jln..haaa

Domu-kon said...

hehehe..ikut rasa binasa..ikut hati mati..jadi ikul la akal dan rasional..hehehe

Detective Fiqa said...

thanks coz beri peringatan :) huhuh df tak tau pun

tirahzairi said...

alahai...sabar yer...jom sama2 kita baiki diri

puteri kasih said...

kena selalu menjaga bahasa bila menulis sesuatu agar tiada hati yang terluka atau terasa . Kata-kata mengambarkan identiti kita :)

Cik Yaya said...

ye..betul..
oleh itu,kurngla menaip pkra yg merepek2..bnykkan menaip pkra yg boleh bg ilmu bg org yg membaca,smbil tu boleh menmbh kawan kann ^,^

dhiashahida said...

trm kasih atas peringatan..:)
smoga tulisan kita diblog mmbawa mnfaat kita dikemudian hari..

KorN said...

sebab tu korn kebanyakan tulis perihal peribadi shja.. huhuhu

dya bunga said...

btl..setuju sgt2

Nurfara Hani said...

betul tu..setuju sangat2

deqjamucuxx said...

betul...betul...betulll (upin ipin style)

Mat Jo said...

jadi banyak kan entry sempoi je, ahaks