Friday, 9 November 2012

apa pendapat korang dengan lagu baru blog CP ??

entry nih tak ada apa pown , takat nak tanya pasal lagu baru yang CP baru tuka nih :D
amacam ?? whats ur opinion ??
ok tak ?

16 komen budak kiut !:

hnahdy said...

xbunyi plak lagu tu

cweet pinky said...

@hnahdy : yekerr ?? hehehe ~~

dhiashahida said...

comel je blog.;)
singgah follow tau

Fiza Suhaimi said...

okayy fiza suka! hehe ^^

cweet pinky said...

@dhiashahida : tq yerr :D

cweet pinky said...

@Fiza Suhaimi : tq :D

miz ruha said...

maaf... sound lappy tak berapa nak elok...
tak tahu ada sound ke tidak.. -__-

Sarah Mohd Saleh said...

bessst ajer.rumentikkk ;D

amy syahiera said...

heyhey ! lagu fav nie ,
best best :D

zhanaz48 said...

Pengen denger lagunya sobbb..

Tapi koneksi internet kuw lagi lemott, maaphh yachhhh...

haz said...

niceeee~ ^^

Suara Hati said...

okay..not bad

cerita best said...

x pe cweet piny komen je nnt ada lg top 5 komen paling byk

c!kon!ech!c said...

sumpah sedap beb!!!!jeles gan ko larh!!sedap.....

NIA SI DRUMSTICK said...

nice song..sweet..tapi kan cik pinky..lagu2 ni kdg2 buat org ssh nk signgah blog kite..sbb buat line jd slow..*blogger lain ckp kat kite..hehe

Mat Jo said...

amboi, lagu cp, ahaks