Friday, 21 September 2012

kesinambungan sabun baju ohsem !

hehehe ~ kesinambungan la sangat , dah macam novel OMBAK RINDU darr ha....
 
sori yerr , CP nak buat jgk ksinambungan nih sebab CP sangat teruja dengan keohseman sabun nih , then hari tuh CP tak sempat nak cerita panjang pasal sabun tuh
 
bagi sapa2 yang tak pernah tgk sabun tuh , CP letak gamba keyh..
 
 

harga sabun nih RM13.90 mase CP beli , beli kat area tg.malim nih larr ...

korang boleh nampak harga kalaw korang besarkan gambar nih , hehehehe ~

apa yang ohsem pasal sabun ni ?

macam yang CP cerita kat entri ni

sabun baju yang ohsem !!! XD


nak baca , klik jerr kat tajuk tuh kat atas nih ...

sabun nih ada fragrance dye sendiri taw ...

memang banyak sabun yang wangi kan , tapi wangi sabun ni memang laen dari yang laen , korang taw kan bau softener kan , wanginya menyengat ke hidung

samalah dengan sabun nih , korang tak perlu beli softener nak bagi wangi ke apew kan , sebab bau sabun nih memang setanding bau softener , wangi sangat ...

tapi kalaw nak lembutkan baju , kena beli softener jgk la , hehehehe ~

korang boleh hidu wangi dye tuh dari korang bukak plastik tuh , siyes .... CP sarankan korang try okeh !!!

chow !!!

11 komen budak kiut !:

Everything's Everythings said...

hahah dh jadi maskot Fab plak kau ni ;D
tpi mmg la selalunya ak pakai sabun basuh baju je tak wangi pun.. nk beli softener mmg tak lah kan hak2
aku pakai brand ap tah xsedap plak bau dia tpi janji bersih =.="

Kawaii_Gurlzz said...

Sabun baju yang ohsemmm ! heee nice xD

p/s: Kawaii suke sangat lagu kat blog CP ni, awww hanakimi! >< My favourite JDrama :D

Sue PeLik said...

sabun lagi???? hahahahha sabunnnnnnnnnnn di bilik mandiiiiiiiiii sabunnnnnnnnnnnnnn ~~ sabunnnnnn~ hahaha

P#eoniX said...

maaf sebab dah lama menyepi,semalam baru habis selesai kebumikan arwah abah haku....sumenya berjalan dengan lancar....alhamduliLLah....

Misz Mieza said...

FAB ea? Yang jenis liquid punya ada tak CP? MM kurang gemar basuh baju guna serbuk pencuci ni.. Kadang2 tak rata pastu bertempek kat baju.. Skang ni masih setia ngan Dynamo.. Yang baru ni tak payah guna pelembut dah sebab dah combine ngan downy.. =)

cweet pinky said...

@Everything's Everythings : hehehe ! taw takpe , CP pown jenis cmtuh , tapi bile bli sabun baju yang wangi nih , memang sesuai cgt la ngan yang pemalas nak beli pewangi nih , hehehe !

cweet pinky said...

@Kawaii_Gurlzz : hehehe ! yekerr , mekaseh lorr , mesti minat cite2 jepun nih kan ?? hehehe ~

cweet pinky said...

@Sue PeLik : hahaha , taw takpe tp CP tak letak kt blik mandi sabun nih , hehehe ! kat dalam blik jerr , hak3 !!!

cweet pinky said...

@Misz Mieza : memang adew owg macam tuh , em ... CP tak perasann lak , mungkin adew kowt ...

Everything's Everythings said...

Oh tapi aku tak lah pemalas, sebab aku pakai perfume menggantikan baju yg tak wangi huhua

cweet pinky said...

@Everything's Everythings : CP tak suka pakai perfume , jeng3 !!! hehehe ~