Monday, 17 September 2012

Awak yang silap atau saya yang keliru ?


Awak kata saya angau , sebenarnya tak pown tapi saya merelakan awak fikir macam tu sebab nak pelihara apa yang ada ni …
Saya nak jujur tapi takut sangat apa yang awak bakal respon , saya sayang awak tapi saya asyik keliru ,


 sayang yang macam mana yerr ?
Tapi bila saya dengar awak keluar dengan perempuan ,
saya cemburu ,

cemburu tandanya sayang kan ?

Kadang2 saya rindu tapi tak selalu pown , tak selalu kontek awak pown tak jadik masalah bagi saya …

Saya nak selalu kontek awak bukan sebab saya angau tapi nak pastikan saya akan sangat2 sukakan awak !



dan dapat lupakan si dia yang dulu …….


Bila saya sangat terdesak nak kontek awak bukan sebab angau tapi saya tengah berlawan dengan perasaan untuk buang perasaan saya kat si dia
Salahkah saya ?? awak rasa tertipu ke ? tapi saya tak tipu saya sayang awak…..

 
yang benar ,
CWEETPINKY

12 komen budak kiut !:

aku HaniAsyira said...

harap2 awak tu boleh baca ei.. heee~~

Sue PeLik said...

kena komen sebab budak kiut kan! huhuhuh hurm, bila akak baca akak lak keliru. sapa yang keliru plak neh??? hihihihi

cweet pinky said...

CP tulis dalam keadaan keliru , jadilah kekeliruan, hahaha !

Nasz said...

Ye la. Terkeliru gak saya selepas membacanya.

From,

Nasz

MOHD NASER.COM

cweet pinky said...

@Nasz : kirenya entry nih entry yang berjaya la , hahaha !

c!kon!e said...

aku faham & ak mengerti....
bukn mudah nk melupakan yang lame & bertakhta di hati.....
anyway....sedih lak pas bace..

Che Rosliza Che mat said...

hihihi betul tue cemburu tanda sayang...

Natasha said...

angau dah die.. =) haha

JR said...

Cemburu tanda sayang, kalau angau pula tanda teramat2 sayang. Tapi apa pun perlu berterus terang spt kata satu senikata lagu: "jangan tunggu lama2 nanti dia diambil orang..."

cweet pinky said...

@aku HaniAsyira : hehehehe ~ harapnye lah , awak tuh slalu gk stalker sini , hehehe !

cweet pinky said...

@c!kon!e : kaw nih memang memahami , kalaw kaw rase sedih , maksudnya sampai la maksud aku nih kat kaw , hehehe ~

cweet pinky said...

@JR : memang CP dah ambik dye cuma tunggu kelulusan yang DIATAS ... heheh ~