Tuesday, 5 June 2012

what love really is ?





tetibe pepagi bute nih *seawal 4.16 pagi* memang liat aku nak bangun jam2 macam nih , bukan cam tyme aku sekolah dulu ...

aku tak mampu tidow balek , sebab aku dibangunkan oleh 1 mesej dari seseorang yang aku tak pernah lupe , yang aku memang sayang , tapi ape kan daya kehadiran aku selama nih , dye anggap sebagai adek sahaja , dah lame dye menyepikan diri , aku pown merelakan kesepian nih ...

aku dah membuat keputusan untuk tidak menunggu lagik .

setelah lame menyepi , tibe2 dye hantar sms mengucapkan selamat berjaya tuk exam kali nih , *dye dpt taw dr status fb larr tuh*

rase nak menitik air mata aku , jantung aku nih , berdegup kencang , kenapa jadik camni ?? kenapa aku rase cmnih , kesepian selama nih langsung tak mengurangkan sikt pown perasaan aku kat dye ker ??

astaghfirullahalazim ..........................

jauhkanla perasaan nih , aku tidak mampu menanggung , mula2 aku nak biarkan mesej dye tanpa balasan , tapi bile memikirkan dye seorang lelaki yang baik , abg yang baek , aku reply dengan ucapan terima kasih ... aku tidak mengharap balasan seterusnya , biarlah hubungan nih menyepi sehingga kite akan bertemu lagik di masa yang sesuai , di masa aku sudah menerima kamu tanpa perasaan syahdu nih ... 

siyes , air mata aku tidak berhenti bergenang , takde tempat aku mengadu selain dari tuhan , sempat aku membasahkan diri dengan air wudu' untuk sedikit ketenangan ... ya ALLAH , KAU yang menimbulkan perasaan ini ya ALLAH , padamkanlah ia semula ... aku mendambakan cinta yang suci ya ALLAH , dan telah KAU hadirkan , walaupun aku tidak pasti benarkah ia jodohku ... KAU telah hadirkan seseorang yang aku inginkan supaya menjadi suami , seseorang sebagai yang halalku .... aku harap , kaw kekalkan kecintaan ini di jalanmu ya ALLAH ... 

walaupun , kami berdua tidak sempurna , insyallah , akan kami sempurnakan diri kami kerana MU .. peliharalah kami peliharalah perasaan ini , pelihara hubungan ini supaya sentiasa terpelihara batas-batasnya ...

AMIN ...


12 komen budak kiut !:

Azura @ cik buaya said...

hai2 :) cik buaya singgah sni budak sweet,, gud luck tok exam ok :)

cweet pinky said...

@Azura @ cik buaya mekaseh cik buaya :)

Miss_Yana_Afi (",) said...

Good Luck (^^,)

Tabahkan diri..blom sampai waktu utk terima cinta drpd orang lain! Insyaallah akan datang..jgn stress2 k ツ

dyabunga said...

sabar ye..kalau ada jodoh tak kemana..:D
xmau sedih2 ye

CiK FizA said...

moga awk tabah ! chill okies heee :DD


dud luck jugak utk final exam. hee ^^

cweet pinky said...

@Miss_Yana_Afi (",) mekaseh , huhuhu ~

cweet pinky said...

@dyabunga alhamdulillah , emosi terkawal ... bile kitew sentiasa mengadu kepadaNYA ...

cweet pinky said...

@CiK FizA tq , i'll do my bes 4 dis final :D

P#eoniX said...

heheheh....harap padaNya mohon diberi petunjuk...kalau dah tuh jodohnya...kejap agi rase nasik minyaklah gamaknya...heheheh...

Che Rosliza Che mat said...

Banyakkan bersabar dalam memilih jodoh...Mungkin dapat jodoh yg terbaik berkat kesabaran kita...

Che Rosliza Che mat said...

Banyakkan bersabar dalam memilih jodoh...Mungkin dapat jodoh yg terbaik berkat kesabaran kita...

cweet pinky said...

@Che Rosliza Che mat bile kitew berbalek pada agama , sume nye jadik baek , insyallah , mekaseh yang sudi bace :D