Thursday, 28 June 2012

minat gilerr citerr JEPUN !!!! XD



okei , entry last tuk hari nih , jam dah menunjukkan 11.31 pm ...

belum lagik masuk hari yang baru , hehehe , CP nak review citerr JEPUN yang CP tengah layan skang nih , kalaw ikutkan , citerr nih dah lame ...

HANAZAKARI-NO-KIMI-TACHI

atau dengan nama pendek yang CP selalu sebut , HANAKIMI ...

CP memang minat sangat citerr lawak jepun nih , sebab memang lawak gilew , bagi CP larr , lawak dye lak , tak logik macam kartun jerr , hahahaha !

ops , ops ...

CP syok sendiri ...

tapi .....

lawak diorang nih boleh tahan *memang banyak* berunsur lucah nih ... tapi yang CP tgk nih biasa jerr ...


nih larr gamba2 pelakon citer tuh , alamak tak jelas lak ...

jap , CP letak gamba pelakon utama dye keyh :D


ha , jelas kan ?? kan3 ???

citew nih pasal seorang pompuan menyamar jadik lelaki sebab nak masuk sekolah lelaki ..

taiwan dan korea pown adew kan cerita yang konsep cmtuh kan ?? tapi kalaw korang tgk citew nih , memang laen dari yang laen , hehehehe ~

CP start minat citew jepun nih start dari citer , GTO ... 

apew tuh ??

GREAT TEACHER ONIZUKA ...

sape pernah tgk ??? angkat tangan , komen okei !! hehehehe ~

adios !

psst : korang adew minat citew jepun gak ?? citew apew ?? kongsi larr dengan CP :) :) :)





8 komen budak kiut !:

JR said...

Jrg tengok citer Jepun, citer hantu Jepun adalah jugak...

Elfiza Ismail said...

ell suka tgk satu cter tu tapi x ingat tajuk..best giler cter tu...hehe

cweet pinky said...

JR : hehe, CP minat glew ctew lawak jepun

Elfiza : ala, lpew lak, kalaw tak, da bole CP cari, huhu

Chenta Eyfa Latieyfa said...

wah sis minat cgt cite Jepun & Korea..tpi cite yg CP sebut dia atas tu x pernah lak tgok..hehehhe..slalu berangan nak pi Jepun..bila la leh smpei.ngee

zaxx said...

me too..:) suka nihonggo no movie..:) bertmbh minat lepas dpt peluang belajar bhsa jepun.. antara drama jepun terawal yg menarik minat>> GTO n Power Office Girl..sbb dua2 ada unsur klaka tp ada moral dlm setiap episod..:)

cweet pinky said...

sis eyfa : wah , kalaw dapat pergi jangan luperr ajak CP hehehe ~ sis try la tgk citerr nih , memang bes :D

zaxx : wah , same larr , CP pown penah tgk power office girl tuh , memang best ! :D tp nihonggo no movie belum lagik , nanti CP carik :D

Elfiza Ismail said...

tu lah psal...leh lak lupa tajuk dia...hehe..rasanya heroin yg sama berlakon cter tu...=)

cweet pinky said...

Ish2, cm taw je...ala..tak loading pale otak cp ni, huhu