Thursday, 28 June 2012

ayah campak anak dari tingkat 21



entry CP kali nih takde gambar , cerita nih CP dengar dari review akhbar SELAMAT PAGI MALAYSIA kat TV1 , review daripada akhbar METRO  kowt tak silap CP

CP tak tahu punca tapi ayah diorang nih warga Pakistan and mak diorang warga tempatan , si ayah mencampakkan 2 orang anak diorang yang CP tak ingat berapa umurnya tapi kedua2nya masih kecil larr 

lepas dah campak anak dye , si ayah pown ikut terjun sekali , ha ... kejadian nih terjadi di tingkat 21 kondominium , rumah mereka 

kalaw nak taw lebih lanjut , korang boleh larr pergi dapatkan akhbar METRO , isu nih cerita muka depan akhbar tuh 

takut CP dengar , tadi dekat TV , CP tgk gambar anak2 dye , comel betul , anak lelaki sorang , anak perempuan sorang , bayangkan larr , dari tingkat 21 , memang mustahil nyawa tak melayang , meninggal dunia di tempat kejadian jugak 

nyawa tak panjang kan , tuhan sayangkan kanak2 tuh , kesian kat si ibu , menangis tak berair mata la ..

tajuk artikel ...

"HATI SAYA REMUK"

keyh tuh jep , adios !

25 komen budak kiut !:

Chenta Eyfa Latieyfa said...

perghhh..sgt tersentuh la..takpe la ank2 kecil tu tak berdosa dah tentu tmpt mereka di syurga.Moga jadi pengajaran wat sume agar lebih berakal dlm tiap tindakan yg nak dibuat.

eintan nurfuzie said...

cik en dengar gak berita semalam.. cian kan?
p/s : thnks info sal jual daging babi tu.. klu nk vote cik en kat sini..ikut syarat2 dia..
http://jiacreatifelt.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiakreatifelt-header-dulu_26.html

Atiqa_Wahid said...

Huhhh, sanggupnya c bapa bt mcm tu. Dorg ada mslh dlman mgkin tu tpi kesian yg c ibu. Seumur hidup la dia trauma tu. Dunia oh dunia ...

BeRRy MuMMie said...

tue org yg x de permikiran yg waras!!!
salam kenal feel free follow me bck

Cik Rongoks said...

hurmmm :(

cweet pinky said...

@Chenta Eyfa Latieyfa tuh la sedeyh jugak dgr tapi bile pikir diorang tengah takde dose tuh kan , setiap apew yang berlaku tuh pasti adew hikmah , mgkin adew cerita disebalik yang kterr tataw kan ...

cweet pinky said...

@eintan nurfuzie dah adew berita tuh dari semalam ek , nampak sangat CP tak tgk berita kan , same2 , tak rugi berkongsi info kan :)

insyallah kalaw CP rajen , hehehe ~ tak leyh belah ayat ...

cweet pinky said...

@Atiqa_Wahid mgkin ayah dye adew penyakit jiwa kerr , hem , mesti efek gilew2 perasaan si ibu tuh , sape tak sayang anak , beranak bukan senang , sekali hembuss jerr , hehe , macam pernah beranak jerr CP nih ~

cweet pinky said...

@BeRRy MuMMie tuhla , betullarr , orang yang dah tak boleh berfikiran waras jerr yang bertindak macam nih , biasala ,..

cweet pinky said...

@Cik Rongoks :(

ஜ miss klanika ஜ said...

gilossss apo buang anak . hurmm.

dyabunga said...

ada dgr..kesian budak tu..:(

maszull said...

assalamualaikum CP...kesian nyer budak2 tu kan...;(

CikMunBlogger said...

kes you die , i die lah nie . nak mati , mati lah sensorang ! haiyak ! sian kat anak dye T___T

Eiqa ciK said...

Eiqa baru je bace berita nie kat akhbar kosmo arie nie.. Sdih betul tgk kanak2 yg x bsalah mjadi mangsa..
-.-'

nn lylyn said...

tu la pelik..dah la anak2 die comei2...

Hanif Idrus said...

tak ader iman..mungkin tension buang anak...hehehehe

cweet pinky said...

@ஜ miss klanika ஜ tak siuman .. bukan gilerr , hehehe ~

cweet pinky said...

@dyabunga taw takperr ...

cweet pinky said...

@maszull waalaikumussalam ... betul tuh , sian kat budak2 tuh ..

cweet pinky said...

@CikMunBlogger dah ajal kan yunk ~~

cweet pinky said...

@Eiqa ciK kosmo ?? so bukan metro la , hahaha , CP pown tak ingat dari akhbar mane , maen sental jep tapi citew nih bukan rekaan , hehehehe ~

cweet pinky said...

@Hanif Idrus hahaha , prinsip hidup mati bersama , hahaha , haish , takleyh pakai , takpelarr , budak2 tuh dah sah2 syurga tempatnyerr ye tak ??

Cik Kay Jue said...

hish.. macam mana la boleh campak.. huhu.

JR said...

Anak-anak tak pinta mereka dilahirkan, mereka lahir dari cinta kedua ibu bapa mereka.Malang sungguh mereka yang tidak minta dilahirkan, tapi bila sudah besar riwayat mereka ditamatkan sekejam itu pula..