Friday, 27 April 2012

tentang dierr lagik ~




saya suka awak ... mula2 saya kenal awak , memang saya suka awak tapi sekadar suka , saya yakin , kalaw awak pergi pown , saya takan rase ape2

tapi ...

dalam saya ta sedar , saya sedang tunggu awak , siyes saya ta sedar , dalam saya ta sedar , saya da tutup hati saya tuk owang laen .. 

masa tuh saya yakinkan diri saya takan pernah sukakan awak sangat2 , awak kawan saya , awak dah macam abang saya 

saya tanak suka kat awak , sebab awak takan rasa yang sama , saya tanak sukakan awak sebab saya dah taw jawapannya ...

saya masih yakin saya mampu ta sukakan awak , mungkin sukakan awak tapi takan terlalu sukakan awak

tapi .. apa yang jadik ta macam yang saya rancang , saya tetap sukakan awak , maafkan saya

keluar dengan owang laen pown , yang saya ingat awak ...

awak ..
awak lagi ..
awak ..

dan awak ..

::: tulis sambil layan cite korea , hehehe :::



11 komen budak kiut !:

dyabunga said...

siapa awk tu

cweet pinky said...

seseorang y cy sukerr ^^

Anonymous said...

kadang entry dah oke dah..
tp stil sakit mata bace gaya tulisan tu.
tlg la matured skit..
jgn nampak mcm budak baru nk up ejaan tu..
saya perasan dh ramai gak tegur gaya tulisan tu ..
teguran je..

Azee Hana said...

awak??heee

cweet pinky said...

thx 4 tguran , insyallah akan diupgrade ....

princess lieza said...

ee...cite awk ni same ngan cite sy la...hehehh..cbela rapat dgn "awk" tu...mnela tau die pon mnt dgn u..hihi:p
btw..nice blog...jgn lupe follow sy blik ehh...:)

Cikgu Ma said...

dah pencen layan korea...=)

P#eoniX said...

ngah hangat becinte nampak...??
heheheh...

cweet pinky said...

mekaseh komen sume ~ ramai jugak y view entry y nih , hhehehe~

PRINCESS LIEZA : da cuberr tp dye y tanak , hehehe , dye da adew y baru ...

CIKGU MA : CP hampir na pencen tp blom lagik larrr ...

PHOENIX : tade hangat mana larr , da sejuk beku darrr ~~

Che Rosliza Che mat said...

Kebiasaan cam gitu...kita suka orang...orang tak suka kita...Bagi pendapat akak lebih baik carik orang yg suka kita...baru hidup bahagia...

cweet pinky said...

@Che Rosliza Che mat sekarang dah berhenti menunggu , hehehe ~