Wednesday 22 February 2012

tanak3 !!! word verification ~~~




ha ! tengok perkataan kat atas tuh , penin kew ta penin ??

aku penen wey ~

hehehe ~ apew aku na citew memalam bute nih ? 

aku na citew pasal WORD VERIFICATION *tayah aku gi taw pown tape , aku da mention kat tajuk entri tuh*

aku adalh blogger freshie dan aku sangat suke blogwalking *da addicted da* dan aku sangat suke komen FULLSTOP !

so , wahai blogger2 , tolong la , amat tolong larr , sangat tolong larrr , kowang buang larr word verification tuh ,  na taw ta ? antara sebab owang cukup malas na komen kat entry kowang pasal tuh larr , tuh jugak la sebab entry kowang sikit2 jep komen ~

*komen kat entry aku pown ta banyak*

kowang takan ta suker owang ramai komen kowt ? mesti suker kan ? kekadang blogger nih lagik lama berblogger dari aku tapi ber WORD VERIFICATION jugak , ape la ayat aku gune nih , hehe~

ala , mungkin untuk keselamatan benda nih tapi susah la aku na komen , aku taw , kowang na adew WORD VERIFICATION kew tanak adew kew kowang punye hak , nih hak aku lak nak meluahkan perasaan dan kesusahan aku , jenuh aku na taip na ikut huruf yang senget bengot tuh *ayat baru keyh*

k3 , aku tanak membebel panjang nih , paham2 la yerr , KBAI !

*marah betui nih*
hahaha ! memaen ja~~~


2 komen budak kiut !:

P#eoniX said...

btol gak...sy neh rabun warne....(ader kene mengena ker??)susah nak taip huruf satu-satu...mate tuh kalau boleh kene terbeliak sket kat depan komputer tuh baru betul...tuh kadang-kadang malas nak komen....n'way thanx coz sporting....cayalah....ader geng lagik....huhuhuhh...

AdaM Hawa said...

betul².. dah la skrg punya WV tu panjang.. juling mata kang.. hehehe..