Tuesday 14 February 2012

SEGMEN CIKMUN : FIRST POST AKU IN BLOGGING "






kalaw ta jawab dosa , kalaw jawab sayang! ^^

pos kali nih pasal bdk blogger freshie y perasan hebat na join segmen (aku la tuh !) yang diberi tajuk......(kowang baca sendiri kat  tajuk entry aku tuh)

huahuahuahua ~ blog aku nih baru brusia SEBULAN 15hari , kiki~ tapi .... nih blog baru aku larr , y lame aku tataw la umurnya tapi aku stat berblogging masa umor 18TAHUN , now aku 21tAHUN~

1st pos aku tuh biasa jep , pos ala2 asal adew pos kt blog aku tuh ~ kiki~

http://eiyacweet.blogspot.com/2011/01/gumbira.html

nih la link dye , *diatas*

tade apew y mnarik pown tuh ~ tapi baca larr , kui3~

tgk la , tade sape komen pown , tp mase tuh ta kesa pown sebab an tataw agik tjuan apew berblogging nih , buat blog sebab ikut kawan , heee , aptb !

pnjg sangat lak intro ...... 

sebelum aku terus syok sendiri menaip , tanpa membuang masa aku na ltk banner segmen LETOP2 nih , =D



aku letak besar2 ha ! hehehehe~



dengan ini , aku mengisytiharkan mangsa tag ! hahaha ~ gelak jahat 4ever n ever .....

cikonie
abg sofuan y baek hati , hee
nedy y chumel
dya! ^^

tag 4 jep la ek , hee ~ okei now na go tidow ! ngee~

*aku juga telah menyelitkan unsur2 membodek dlm aktiviti menTAGING*
hehe!


7 komen budak kiut !:

dya nasir said...

haha..memang mangsa keadaan..haha

Sofuan Saadon said...

Terkeno den. Hehe..

dariilhamkehati said...

hahaha ~ yes ! terbaek !

Ahmad Sabree said...

i follow you... follow me back okey...
nice blog and cool entry....
nice to meet you.. ^_^ -peace-

<> said...

aiyaa kakak..blog comel..
terima kaseh folllow sy..=)

misskonspirasi said...

konspirasi semata ker nie huhu.. misskonspirasi singgah disini lagi.. goodnite my dear friend

dariilhamkehati said...

hehe , mekasseh mis konspirasi , cgt konspirasi , hehehe ~