Sunday, 17 November 2013

#7 Blog Review: Zierwa Zainal



sebelum CP tidur, CP nak buat blog review untuk salah seorang bloglist CP, iaitu Zierwa Zainal

secara jujurnya, dah lama CP tak melawat blog beliau sebab dah lama takde entry baru...busy study kot....walau bagaimanapun....CP nak jugak review blog beliau...

blog nye berwarna pink yang menawan (my faveret kaler!)
tulisan mudah dibaca...

dulu masa dye aktif, dye merupakan seorang blogger yang boleh CP kategorikan sebagai rajin membalas kunjungan.....


okei...kalau korang buntu nak blogwalking kat mana, korang boleh la singgah ke blog nih :D

ini merupakan header beliau...



nak singgah ?? klik pada header atau klik sini ...

**secara rasminya blog ini di delete dari bloglist CP**


notaKAKI: penat betul hari nih, kerja aka assignment berlambak nak kena siapkan nih..grrrr!!


***


nak jadik bloglis CP ?? jom terjah entry ini :
http://dariilhamkehati.blogspot.com/2013/03/nak-carik-bloglis-baru-d.html


***











2 komen budak kiut !:

deno said...

terjah

Zierwa Zainal said...

cp... thanx a lot sbb buat review..
ala sedihnye dh kena buang.. hee :)
zz pun tgh cri masa nk hapdate balik semua ni.. :)