Thursday, 24 October 2013

ala ! tak sempat...


ape yang tak sempat tuh ?? macam biasala kan kalau hari rabu, blogger terutamanya taknak ketinggalan post wordless wednesday (WW)

CP baru berkecimpung nak berWW , ehehe , alih2 hari nih tak sempat lak nak buat entry, sekarang mana nak buat dah, dah masuk khamis pun nih ha....

hm... jom puasa esok, puasa sunat ! **tiba2**


walau bagaimanapun, walau tak sempat, CP nak gak post gambar nih, takut lama2 nanti basi lak ..


taraaaa !!


sumber FACEBOOK


memandangkan CP nih dah ada penyakit kegatalan yang serius nak kahwin, isu perkahwinan macam ni menarik perhatian CP 

apa kata para suami ??

apa kata para isteri ??

apa kata mak CP ?? **tiba2 lagi**

kalau mak CP mudah je, "kalau abang dah mampu, kahwin je lerrr...kalau rasa tak mampu baik jangan, bukan apa, tak pasal mengumpul dosa lak nanti...."


jeng3 !!!

anda pula bagaimana ??


NOTAKAKI : akhirnya malam nih CP join training silat setelah hampir tiga minggu CP mendiamkan diri daripada latihan, semput baq ang !!



2 komen budak kiut !:

hainom OKje said...

Boleh je nak kawen...tp sediakan rumag banglo sebijik....kereta lamborghini sebuah, duit poket 10k sebulan....sanggup ke? Huhu

cweet pinky said...

@hainom OKje hamboi , CP yang perempuan nih pun terketar lidah membacanya :P ahahaha !