Wednesday, 18 April 2012

tanda2 CINTA♥ semakin pudar !




Malas angkat telefon..

♥ Ada apa-2 hal asyik cakap malas, malas, malasss ja..

♥ Bila ajak keluar, asyik busy memanjang..mcm lar dia YB..!

♥ Sudah pandai bergurau secara kasar n menyakitkan hati..

♥ Mula menggelakkan diri dari bejumpa..

♥ Dia dah x kisah kalau tak jumpa pun..sebulan x jumpa lagi bagus..

♥ Bila dah janji date, tapi lupa nak datang.alasan lapuk diberi.lupa larr.tertido

♥ Taip sms pun pendek2 jer..

♥ Bila kita cakap “i love u”, dia balas ‘K” ja..?!!

♥ Bagi alasan.'awak nie terlalu baik untuk saya.saya tak layak untuk awak.'

.masa ngorat kita dulu xda pulak timbul hal tu…!

♥ Dia dah tak kisah apa yang jadi pada kita..

♥ Susah nak senyum @ gurau2 macam dulu-dulu.. 

♥ Dulu boleh jer bergayut berjam-jam.. sekarang 5 minit pun susah,..katanya hp cepat panas..


LELAKI MEMANG BEGITU..XPAYAH LHA NK SETIA SANGAT KALO DIE SENDIRI X SETIA
BUANG KAREN JER...

5 komen budak kiut !:

nooramirah said...

setuju sgt2..hehehe

cweet pinky said...

@nooramirah : mekaseh bace ^^

nooramirah said...

sme2..hehehe

Syira Qahira said...

salam

masa berncinta mmg banyak dugaannya, masa kahwin pun x kurangnya ;)

cweet pinky said...

@Syira Qahira : hehe , kehidupan memang penuh ranjau ... btol tuh ^^