Friday 3 February 2012

haha ! result da kua WEY !


assalamualaikum !
kalaw  ta jawab dosa , kalaw jawab saayaaang ~~~

sayang awk jugew , hahaha !

walaweh ! result kua kowt , hehe , eceh , aku nampak hepi an , mesty result gempak an , hahaha , aku ase kowang mesti pikir camtuhlarrr ,

gempak apew ??? hampeh jep , bole larr ,

apew yang bole larr ? bole larr tuh brapew ??

pointer ak 3.45 jep~~~

hehehehe ~ sedeyh................................

tapi aku ta kesah sangat , memang usaha aku pown ala2 asal lulus , aku na warm up jep ( wahaha , berlagaknyerr ayat ! )

aku memang malas pown !! argh ! asal la aku malas , hahaha , result owang laen sume atas 3.5 wey ! hahahaha ! da macam owang gilew aku nih , hahaha ! argh !!!! (jelez la tuh ! ) 

da larr , secara tidak semena2 aku na up lagik semester depan , hahaha , tanak malas darr , uwaaaa ! gagal sekali xbermakna gagal selamanya ~ tape bermula dari rendah , aku akan ubah sume nih semester depan , lagipun tape larr aku dapat rendah awal2 nih sebab aku nih cepat riak , hahaha , 

insyaALLAH ! 
semester depan dekan in my hand , wahahahaha !

kla , tuh jep pown aku na merepek nih ~~

wassalam (^______^)

1 komen budak kiut !:

P#eoniX said...

betol tuh...gagal sekali x berarti gagal sampai biler2x....syukur lulus...