Saturday 25 February 2012

corat CORET hari ini #



lagik pos aku dihiasi doodle hasil tangan aku , kui3 

aku penat gile la ry nih *tp sempat update blog ;p*

pagi2 pukul8 aku da gerak ke kampus sebab na join kokurikulum , aku amek SILAT GAYONG ~

bes tapi penat lak , aku jadik tumpuan cikgu2 silat tuh sebab aku nih bekas anak murid sahabat diorang , aku pasan larr , dowang bisik2 pasal aku , tunjuk2 kat aku , aku bukan perasaan jep , memang aku dengar diorang sebut pasal aku , kui3 , rase bangge la siket , kiki ~

banyak aku lupe da pasal silat , wakaka ~ 

then petang lak aku ade latihan sofball , tp yang ta bes , hahahaha ! *ktawa dlu*

mane ilang skil aku tah , bawu skip 2 thn tp maen tah papew , terpkse blaja balek , lagik2 mase na pukul bola nan batter tuh *pemukul bola lisut*

tah papew la , segan jugak la , namanya penah wakil sekolah tapi maen cam hampeh , sampai melecet ibu jari aku maen taw , tapi semangat aku kental beb !

sebab na maen sofball nih lar terbantut niat aku na balek rumah , adei , huhu ~ but okei jep , aku bole balek esok tp balek ari la *ari tuh pegi , ari tuh jugak balek*

aku na kembali aktif , wuuhuuu ! ceria , kiki ~ badan nih da lama terperap , jadik berat darrr ~

go go chaiyok to me ^^


7 komen budak kiut !:

ciksukaberangan said...

go go chaiyokk ! practice makes perfect :D

dya nasir said...

chaiyok2!

P#eoniX said...

hakhakhak...silat gayong ker silat dayang....huhuhhh...sje datang nak mintak disepak....huhuhuhhh!!!!

misskonspirasi said...

tudia bersilat makk...tolong takut..hekhek chaiyok2 my dear fwens ngeh ngeh

dariilhamkehati said...

@ciksukaberangan : hehe , mekaseh ^^

@dya bunga : mekaseh jugak ^^

@p#onix : jom kitew bersepak nanti , kui3

@misskonspirasi : kui3 , bersilat la utk mnyihatkan badn yang da gumuk nih ;p

ciksukaberangan said...

@cweet pinky

sama2 ^_^

P#eoniX said...

blanje makan ....jom......hakhakahk.......(sepak dalam mimpi)huhuhuhhh!!!!!