Monday, 14 October 2013

REVIEW E-NOVEL - Rahasia Cinta



haloooo....CP kat sini nak promote tulisan hasil karya CP sendiri kat sini ..

tajuknya RAHASIA CINTA


sebenarnya , nih bukanlah percubaan pertama CP menghasilkan karya seperti ini, CP telah bermula semenjak CP di tingkatan 2 lagi tetapi masa tuh tiada kemudahan seperti komputer atau laptop, CP hanya menulis di dalam sebuah buku...

hilang buku tuh , hilanglah ...

punca buku tuh hilang bila kawan CP berganti-ganti meminjam buku CP, nak membaca setiap sambungan cerita yang CP buat...akhirnya, buku tuh kehilangan jejak....

setelah beberapa lama, CP cuba kembali mengasah kebolehan CP ... tak tahu menjadi atau tidak...

buat masa nih, CP dah post 3 bab...jemputlah membaca dan komen ...

BAB 1 - RAHASIA CINTA

BAB 2 - RAHASIA CINTA

BAB 3 - RAHASIA CINTA


12 komen budak kiut !:

Akmal Halim said...

salam aidiladha :D

P#eoniX said...

datang melawat cp!!!!salam aidiladha!!!!

Raudzah Z said...

salam aidiladha CP...nanti kita baca ya..coz my bb slow sangat..

kinara kinatara said...

wah nanti nak baca jugak lah...:)

Ayie Abas said...

memang kena promote CP barulah makin ramai org yang tahu kn..:)

selamat hari raya aidiladha 1434H :)

Jay Ar said...

Anak perempuan saya sangat giler baca novel. Bila nak diterbitkan novel ni?

Masa sekolah dulu saya suka menulis cerpen dan sajak. Setiap edisi majalah sekolah mesti karya saya akan tersiar. Sekarang dah pencen tulis cerpen. Sajak pula sesekali tertulis juga, itu pun bila marah..hehehe...

Noor Atikah Ramli said...

ika suka baca novel tp xsuka baca e-novel . ehhh .

cweet pinky said...

@Akmal Halim salam aidil adha :)

cweet pinky said...

@P hoyeah , salam aidil adha jugak !! rindu phoenix :D

ima salsuzaima said...

wah..ada bakat ye..gud luck dear..:)

puteri kasih said...

nanti sis baca yer CP..sekarang tengah pulun balas jejak yang tertangguh :)

Noor Mala Binti Shahar said...

bagus rajin menulis...