Sunday, 17 June 2012

mat rempit dan gadis ~






hahahaha ~ apew punya tajuk la CP letakkan ? apew tuh mat rempit dan gadis ? sebenarnya , kisah benar CP berkaitan dengan mat rempit nih , respon kepada entry *seseorang , CP tak ingat larr , tadi carik2 blog tak jumpe lak , kalaw dah jmpe , CP nak letak link entry dye kat sini*

entry beliau nih menceritakan pengalaman beliau dikacaw mat rempit nak baca ? klik sini :) * masih dalam progress*

mat rempit nih bahaya larr , bile dye kacaw tuh , kalaw yang takat kacaw tuh takpe , nih tak adew yang meraba larr , rogol larr , cabul lar , pastu yang paling sadis , rakam then upload dalam internet , kejam siot !

korang rase cmne ?? kejam tak ??

okei , CP stat crita ek , nak dijadikan cerita , petang2 CP merendek *meronda* ke rumah kawan CP , nak ke rumah kawan CP tuh agak jauh larr , sepanjang perjalanan tuh memang lalu kebun sawet jerr , port tuh memang port mat rempit berlumba tapi mase CP pergi tuh bukan time diorang berkumpul lagik so CP dengan rase selamat lalu larr , ingat tak nak balek lewat , kalaw boleh CP nak balek rumah sebelum mase budak2 rempit tuh berkumpul tapi malang kan , hujan lah pulak ..

akhirnya sampai ke petang la CP kt rumah membe tuh , dalam pukul6 ke atas , CP bertolak dari rumah dye , membe CP tuh plak pompuan jugak , lagik sadis , bawak motor pown tak pandai , CP pown tak leyh nak harap dye datang lawat CP kat rumah , alih2 CP larr yang salu gi lawat kat rumah dye , hahaha ~

mase tuh CP bersangka baek la , budak2 rempit tuh takan kacaw CP , dengan kelajuan motor yang memang tak slow , CP pecut sehabisnya depan2 mat rempit yang adew 2 ke 3 longgok tuh ... ramai beb , CP ingat dah lega larr , sekali ! pergh CP dengar banyak bunyi enjin motor , siyes , dowang ligan CP kat belakang , pastu datang sebuah motor betul2 sebelah CP , suruh CP benti , gilew CP nak benti ... sekali dowang himpit2 motow CP sampai kew bahu jalan ...

part nih , malu sikit CP nak citew .. CP dah menangis taw ~ gilew2 punyer nanges , apew lagik kena ketawa larr , dalam kepala otak CP nih dah pikir macam2 darr , adew mukerr yang CP kenal kat situ , membe CP jugak ... naseb baek larr dowang tak pegang CP , dowang dok ketawa jerr , sekali dengar bunyi hon kereta , kelam kabut bersurai ...

elok jer dowg bersurai , CP stat motor , pecut terus , tak sempat nak tengok kat kereta yang hon tadi , takut punyerr pasal , semenjak tuh , CP tak penah lalu situ sorang2 darr ....

kena kerumun cmtuh , hish , macam kucing tengah kepung ikan , memang CP macam lauk jerr mase tuh , naseb baek tuhan sayang kat CP ..

tuh jep CP nak citerr , nasihat CP , jangan buat cam CP eyh *atau sewaktu dengannya* , jangan nak berlagak berani sangat .. 

k , adios !


25 komen budak kiut !:

Sarah Mohd Saleh said...

syukur..nasib takde perkara buruk yg berlaku yunk ;D take care always

Sarah Mohd Saleh said...

syukur..nasib takde perkara buruk yg berlaku yunk ;D take care always

eintan nurfuzie said...

beter berdua t tau cp.. jgn g sorang2..bahaya..macam2 skrg ni

nn lylyn said...

bahaye tu dik..kena beringat selalu.. dah la hujan lagi..

zatiey said...

bHaya tuh..diorang semua tu bukan boleh pcya..nasib baik xde pape..syukur

eintan nurfuzie said...

ditag disini...
jangan kata cik en x ajak..ehhehe :p
http://www.nurfuzie.com/2012/06/1st-give-away-by-aliana.html

Aien Alien said...

cp..nasib tak diapa-apakan.. lain kali pastikan berteman kalau dah terpaksa lalu tempat tu...

Onitsuka_hana said...

kalau hana kat tempat CP hana nagis gak.huhu mmg bahaya mat remit sebab diorang gen

KorN said...

mat rempit ni ade byk gred..
gred A - bagus
gred B - 50 percent bagus & 50 percent x bgus
gred C - x bagus...
kalo yg macam kes ni, tak bagus kot....
*suke2 hati aku je buat gred2 cam ni.. hehehe

cweet pinky said...

@Sarah Mohd Saleh taw takpe sarah :)

cweet pinky said...

@eintan nurfuzie taw takpe , CP tak pernah pergi sorang darr ~

cweet pinky said...

@nn lylyn insyallah sis lyn ~ :) CP akan sentiasa ingat , trauma CP dibuatnya ~

cweet pinky said...

@zatiey mungkin dye saje nak kacaw cmtuh jerr kowt ~

cweet pinky said...

@eintan nurfuzie mekaseh tag kiterr :D

cweet pinky said...

@Aien Alien memang salah CP , pikir mudah jerr ~

cweet pinky said...

@Onitsuka_hana tuh la , bukan bahaya sikit , bahaya banyak ~

cweet pinky said...

@KorN hahaha ~ taw takper , dah boleh jadik pakar sosiologi nih , hehehe ~

saifulizan shaari said...

so len kali berhati2 erkkk.....

cweet pinky said...

@saifulizan shaari okei ,CP ingat tuh :D

aku HaniAsyira said...

takutnya... jaga diri baik2.. sy tak reti bawak motor..

cweet pinky said...

@aku HaniAsyira nape tak reti, kena pandai taw , hehehe :D

Natasha said...

cp kn pndai silat :) blasah je diorg. but actually knape brani sgt time tu nk gerak sorg2? ish2.. bahaye btol..

Amirah Zulhijjah said...

hai..mira singgah sini bace entry awak..huhu..nasib kite lebih kurang sama ye..mmg teruklah mat rempit sknk ni...kalau setakat merempit je okay lg..ni sampai kacau anak dara org mmg tak patut..huhu..nasib baik diselamatkan..:)

cweet pinky said...

@Natasha tuhlarr , CP nih memang jenis tak suke nak pikir sangat kalaw nak buat sesuatu , *ups kantoi ...

bahaya kan perangai CP , kei2 , CP otw nak ubah perangai nih .. hehehe ~

cweet pinky said...

@Amirah Zulhijjah hehehe , yes , alas , berjaya gak mira terjah entry nih , lame CP menunggu , hehehe ~