Friday 24 February 2012

semester BARU di UPSI ^^


ups !



diatas bukan gamba saya , kui3 ~

na citew apew ek , nih entry kedua tuk hari nih ^^

haha , da semingu kat sini baru aku na citew pasal semester baru kan , hak3 , aku daftar untuk semester baru pada 18hb FEB 2012 

sem kali nih aku ditempatkan di rumah baru , dengan housemate baru , tapi aku da kenal da diorang nih , hahaha , diorang nih rakan EXCO sama cam aku jugak , kiki ~

okei la , aku suke and ta rasa janggal sebab aku da biasa nan diorang , huhu , tapi aku selalu gak memerap dalam bilik , menhupdate , menblogwalking , kikikiki~ join segmen ;p

tuhla keje aku , dok mengadap my cayang lappy nih , haha ~

tapi aku tetap ade mnjenguk housemte aku yang laen supaya mereka sentiasa rasa kehadiran aku kat rumah tuh , kiki ~

aku jugak berkuliah di kampus baru beb ! korang adew ??? nih dye gambo kampus baru UPSI ;p


nih pintu gerbang ~


blok2 baru , bilik2 kuliah ^^
gamba2 nih aku curik dari encik google jep , tade gmba sendiri lagik , law amek sendiri , konpom lagik cun , kampus baru nih memang cun abaq ang ! *benda baru mesti la cun*

hak3 !

6 komen budak kiut !:

dya nasir said...

benda baru memang lah cun tp bila dah lama tgk, rasa tak cun pulak..haha

dariilhamkehati said...

@dyabunga : mekaseh kerana da teka nan btol , kui3

AQ Eyfa said...

suspender jek..hahaha..ingat pic PINKY..wahhh best la memulakan sessi baru ea.Ok PINKY Gud Lucks bebeh..hehehe.x pernah g smpai UPSI.

dariilhamkehati said...

pic sayerr la sis chenta ^^

P#eoniX said...

wahhhh!!!!pelajar upsi rupenye....gud luck!!!!

ariffin mutalib said...

SElamat PAgi CikGu!!
selepas abis s2dy..perkataan ini akan sentiasa bermain di telinga..hehehe