Monday, 6 February 2012

maaf yerr sayang ~






kalaw ta jawab DOSA , kalaw jawab SARANGHAE !
(botol ko tidak ko , ak pown tataw keyh !)

huu~ tomey pic baby nanes kat atas tuh 
 entry yang kedua untuk hari ini , pasal apew ek ?

pasal anak buah aku , napew dengan anak buah aku ? 

anak2 buah aku sangat2 nakal ! baru jep tadi aku sebat 2 orang anak buah aku nan bulu ayam (benda yang untuk sapu2 habuk tuh , bagi sesiapa yang tataw larrr ~) sampai bengkok benda tuh

pasal apew ?

pasal diorang tamaw tidow , kejam kew ? betul kew apew yang aku buat ?

tahlarr , adew owg cakap ta perlu sampai pukul , na suruh tidow jep an , aku da buntu , aku da tegur pakai mulut tapi xjalan , aku ugut na rotan ta jalan jugak , at las , aku kena pukul jgk 

tapi lepas aku pukul budak tuh , tiba2 adew prasaan aneh , perasaan bersalah ~ tibe2 hati aku rasa sebak , tiba2 aku risau , berbirat kew ak pukul tadi , lebam kew ? 

"maafkan maklong yerr sayang ~ "

tapi sume tuh trungkap dalam hati aku jep 

aku ta marah pown diorang , aku pukul sebab na diorang rase sakit

kalaw la kamu paham sayang ~

*wassalam*

5 komen budak kiut !:

dyabunga said...

garangnye aunty ni..takut..hehe..

cweet pinky said...

@dyabunga ; hehe , yeker ?

sya fieqa said...

wah, mcm mak tiri la kmu..
takottt~
hahaha
tp xpa, syg ank buah tgn2 kan.. ye x?

cweet pinky said...

@sya fieqa ; yup , aja gunew rotan nih berkesan asl jgn mlmpaui batas ^^

aku & Fantasi said...

mak aiii garangnye makcik sdarenyer..hehe...haihh tiba2 rindu plak dgn ank buah sndiri..heehe