Monday 16 January 2012

7 SEPTEMBER 2011

ASSALAMUALAIKUM ~ <3

kenapa title entri kli nih tarikh , xtualy tarikh diatas merupakan tarikh yang sangat istimewa , tarikh bermulanya kehidupan aku sebagai mahasiswa , mesty da trlmbt nak pos pasal nih memandgkan tarikh sekarang pown dar 13 JANUARI 2012 , dar tahun baru darr pown ,

hehehehe~ ADE AKU KESA ????

macam2 kenangan pahit dan manis aku rasa....tapi manis la paling terasa sebab aku berjaya jugak ke menara gading....hahahaha ! budak  NOTTY aka NAKAL cam aku leyh msuk U kire oklarrr.... ;p

hahahaha ! yang paling kelakar aku masuk U pendidikan....agak2 kowg la...kt mnew ?



hehehe~~

nampak tak tulis apew tuh , nihla U aku.......GEMPAK kan ??

yang besnye...u nih xjauh pown dr uma aku......aku berangan jugak la na dapat u yang jauh2 tapi xdew rezeki kan ? kan ?

CAM XPERCAYA AKU NIH BERKEMUNGKINAN BESAR AKAN JADIK CIKGU ????

aku berdoa dapat ubah manner aku yang memang xberapa na baik nih... ;p
mungkin nih la tempatnya aku akan jadik orang yang berguna , baik , boleh diharap , independant , bertemu jodoh.........

JODOH?????

hehehehe !

kat u nih aku ditempatkan kat KOLEJ UNGKU OMAR....

smart beb !

u skang da xmacam dulu , dulu bilik jek , skang sume da pakat duk macam kat uma , paling bes aku dapat groung level lagik........xdew larr rasa penat sangat.....



nih la ruang rumah aku , tempat kitowang makan nih . Semak kowt...

na tgk gamba bilik aku x ???

XBOLE ~ TUH PRIVATE CKET !



haaa....nih lak roommate aku ! cute kan.... yang belah kanan tuh...
orang kelantan...lidah aku da nek trikut bahasa dierr...

rumah kitowg nih adew 3 bilik n 2 bilik air..stiap bilik duk 2orang ^^mksudnyerr...sebuah rumah tuh 6orang....

jap ek aku ltk gmba ak n housemate2 aku...heeee <3



nih la housemate2 aku...siap adew nama tuh...

juju (Selangor) <=ketua rumah

akma (kelantan)

cia (sarawak)

suzan na (sabah)

and

ashila (kelantan) a.k.a roommate akuh !

untuk pengetahuan korang , aku publish benda nih pada hari las aku kat u nih untuk semester 1 , lambat gilew kan ?

aku nih jns mls na update...

but aku update jgk , na kongsi nan blogger n blog reader y laen..... (^_~)

roommate aku pown da brtolak ke kelantan kul8 td...sayu larr plak...huuu , sedeh taw !

walaupun rumah aku dekat aku tetap xcited na balek..yup , i miz my home 2 tawu ! mak , abah , adek , opah , n kawan2 aku y masing2 balek ke rumah tuk cuti sem nih...

MIZZ KORUNK !





0 komen budak kiut !: