Saturday 31 December 2011

selamat TINGGAL 2011 T_T

♥ ♥ bila mereka kata lelaki itu ego , aku yang pertama menyangkalnya , jika mereka kata lelaki selingkuh aku bidas menafikannya , jika mereka kata lelaki hanya mencintai kerna nafsu aku juga tangkas mematahkan hujahnya , kerna mungkin kamu belum ketemu lelaki yang bisa menjadi imam buat kamu dan jangan pernah menuding jari kepada semua lelaki di seantero dunia , kerna kamu tercipta hasil dari benih seorang lelaki dan jangan pernah salahkan takdir jika kerana lelaki kamu membenci kerna mungkin itu semua ujian illahi ,jadi kamu perlu memuhasabah diri sesungguhnya , ada yang tersurat disebalik ujian-NYA ♥ ♥

tetibe aku rasa tertarik dengan ungkapan neyh.....bila dikenang tahun 2012 y penuh liku di mana aku kehilangan lelaki y aku sayangi, malah aku taw aku bukan dihatinya selama ni, lama aku menangis, menangis kerana seorang lelaki, sehingga kini aku akan menangis kerana dia,

MENANGIS bukan sebab aku lemah, tetapi MENANGIS utk merawat hati yang sedang sakit, moga dgn tangisan ni aku dapat mengubat hati aku.....

aku PEREMPUAN, perempuan dan airmata memang xdpt dipisahkan...

aku PEREMPUAN, perempuan y hatinya walaupun disakiti tapi tetap menyayangi...

tiada halangan utk ak menangis tetapi apabila mengenangkan UJIAN dan NIKMAT ALLAH s.w.t, aku mengingatkan diri aku utk terus tabah, aku bersyukur dengan setiap apa yang KAU berikan kerana itulah kasih sayangMU, itulah tandanya KAU sentiasa memerhatikan aku...




ALHAMDULILLAH~

entahlah..aku sentiasa berdoa memohon HIDAYAHMU, imanku senang surutnya tapi susah utk bertambah, tapi aku percaya dengan kekuasaanMU, KAU maha ADIL, KAU maha pemurah...jika aku tidak jemu memohon daripadaMU, aku yakin, aku aku boleh memiliki HIDAYAHMU.....


selamat tinggal tahun 2011~
selamat datang 2012~

semoga perkara buruk y berlaku pada tahun ini tidak akan berlaku lagi, semoga perkara baik y berlaku akan berterusan  

0 komen budak kiut !: